دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 - 9:13

باز هم تکرار داستان نبود روغن در فروشگاه های کهگیلویه و بویراحمد | موج گرانی در راه

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

این روزها اگر سری به سوپر مارکت های کهگیلویه و بویراحمد زده باشید و بخواهید در سبد خریدتان روغنی هم بگذارید با پاسخ «گیر نمیاد، نگرد نیست» از سوی فروشنده مواجه می شوید.

در برخی فروشگاه های محدود هم که روغن هست بعنوان کالایی زیر میزی فقط به دوستان و آشنایان عرضه می شود.

البته این اولین بار نیست که شاهد پر کشیدن روغن از سطح بازار هستیم و تاسف بار تر اینکه قفسه های خالی از روغن همواره نشانی بر آغاز تلاش برای گرانتر کردن آن بوده است.

به نظر میرسد باید شاهد افزایش قیمتی دوباره بر بازار باشیم و مشخص نیست این داستان و سودجویی ها باید تا کی ادامه پیدا کند.

اگرچه تنظیم بازار امری کلی است و نمیتوان از یک دستگاه و یک استان انتظار اصلاح داشت اما در سایه نبود نظارت های کافی و بازدارنده برخی سودجویان به خوبی از فضا و شرایط پیش آمده برای چپاول جیب مردم استفاده می کنند.

از سوی دیگر باید به حال برخی ها تاسف خورد که رونق کسب و کار و زندگی شان را بر دست درازی به جیب مردم بنا کرده اند، واقعیت اینست خیلی از ماها خودمان هم به یکدیگر رحم نمیکنیم و یاد گرفته ایم منفعت شخصی را ارجح بر روابط انسانی بدانیم.

به گزارش بویرنیوز، باید تلاش کرد هم مسئولان وظیفه بررسی و رفع مشکلات و کمبودها را دارند، هم برخورد های بازدارنده حتی تا تعلیق پروانه کسب و کار لازم است و هم مردم باید یاد بگیرند در تنگی ها و سختی ها دستگیر باشند تا اینکه بخواهند دست دارزی کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347670
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    ۸۰درصدتولیدروغن افتابگردان دنیادست روسیه واوکراین است…جهادکشاورزی که مسووله وفقط بلدندتجمع کنندفوق العاده خاص و…بیان پاسخگوباشند…ایران چرانبایدبااین همه امکانات وشرایط درتولیددانه های روغنی خودکفانباشه؟اون هم ماشالاازمیوه هاوکودهاوسموم وآفت کش ها….تامیتونن مردم سرطان نوش جان کننر…

دیدگاه شما