یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 9:57

تغییر سامانه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان

بویرنیوز– امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری امکان پذیر است.

مدیرکل تامین اجتماعی این استان گفت: این اقدام به منظور یکپارچه سازی خدمات غیرحضوری، فراهم شدن امکان کنترل‌های هوشمند و نمایش پیغام‌ و هشدارهای به موقع به کارفرمایان برای ارسال سریع‌تر و مطلوب‌تر لیست حق بیمه انجام شد.
رسول چراغ سخر افزود: پیش از این، کارفرمایان به منظور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه از طریق نشانی وبگاه samt.tamin.ir اقدام می کردند که از ابتدای اردیبهشت ماه جاری این سامانه از دسترس خارج شده است.
وی ادامه داد: از این به بعد کارفرمایان برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارکنان خود باید از طریق سامانه es.tamin.ir اقدام کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دسترسی به این سامانه سمت تنها برای کارفرمایان غیرفعال شده و بیمه‌شدگان ‌خویش‌پرداز از جمله بیمه‌شدگان اختیاری، بیمه‌شدگان مشاغل آزاد و سایر بیمه‌شدگانی که تاکنون از این سامانه برای پرداخت حق بیمه خود استفاده می‌کردند، می‌توانند برای واریز حق بیمه ماهانه خود از آن استفاده کنند.
چراغ سحر افزود: کارفرمایان در صورت داشتن سوال و ابهام و یا مواجهه با هر مسئله‌ای می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۴۲۰ به سازمان تامین اجتماعی اعلام کنند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347485
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما