یکشنبه 28 فروردین 1401 - 13:36

اختصاص یکهزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه اقتصادی استان/ ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر سهم اشتغال برای سال ۱۴۰۱

بویرنیوز– استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: یکهزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کارافرینی، رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری به استان اختصاص داده شد.

سیدعلی احمدزاده در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری گفت: در صورت جذب این مبلغ در جهت تولید، اشتغال و کار آفرینی در استان این میزان اعتبار قابل افزایش است.

به گفته استاندار، سال قبل این اعتبار اندک و مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومان بود در حالی که ۸۵۰ میلیارد تومان متقاضی برای تسهیلات سرمایه درگردش و سرمایه گذاری داشتیم.

دکتراحمدزاده تصریح کرد: اشکال دیگر این بود در سال گذشته عمده اعتبار رونق تولید برای سرمایه در گردش اختصاص داشت و بخش اندکی از آن برای سرمایه گذاری اختصاص داده شده بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعتبار بخش اقتصادی امسال استان ۷۰ درصد آن برای سرمایه گذاری، کارافرینی و اشتغال است و ۳۰ درصد برای سرمایه در گردش می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبار صرفا برای سرمایه گذاری و سرمایه در گردش طرح های تولیدی و کارآفرینی کوچک در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان از مشخص شدن سهمیه ایجاد اشتغال استان برای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر اشتغال زایی امسال باید در استان ایجاد شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347392
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما