یکشنبه 28 فروردین 1401 - 13:34

آغاز همکاری های جدی سپاه و بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان ، سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با آریا سرپرست اداره کل بهزیستی استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار پیرامون مسائل مختلف و زمینه های همکاری تیپ ۴۸ فتح استان با سازمان بهزیستی تبادل نظر شد.

سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان بیان نمودند. تیپ ۴۸ فتح همانند خدمات چشمگیر و مقاومتهای کم نظیر در هشت سال دفاع مقدس،آماده همکاری و هم افزایی با سازمان بهزیستی در مبحث کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی می باشد،ایشان با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در بحبوحه جنگ خصوصا رشادت رزمندگان استان در پد خندق، افزودند که جنگ امروز به فرمایش مقام معظم رهبری مبارزه با آسیبهای اجتماعی است و گفتند در برهه های مختلف از جمله سیل،زلزله ،سپاه پاسداران با تمام توان و ظرفیت خود وارد عمل شد و توانست با همکاری سایر دستگاهها خدمات مثبت و موثری خصوصا در زلزله سیسخت ارائه نماید و اکنون این آمادگی را دارد تا با بهره گیری از پتانسیل خود در حوزه های فرهنگی و اجتماعی کمک کار سازمان بهزیستی در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی باشد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان افزودند همواره سعی کردیم افراد محروم و معلول و ضعیف را در محرومیت زدایی و سازندگی در سرلیست خدمات خود قرار دهیم.

در این دیدار، آریا سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد گذشته و پیش رو و نیز تبریک ماه مبارک رمضان بیان نمودند خدمات سپاه در طول ۴۳ساله انقلاب قابل ستایش است وی با اشاره به عملیات پد خندق گفت میراث دار این عملیات مهم فرزندان و رزمندگان استان ما و در راس آن تیپ ۴۸ فتح بود که در آن نشان افتخار شهادت نصیب برخی از دلاور مردان استان شد.

آریا با اشاره به روند افزایشی آسیبهای اجتماعی تاکید کرد که تنها با هم افزایی و همکاری سایر نهادهای متولی و با بهره گیری از پتانسل سپاه پاسداران میتوان اقدامات اساسی و موثری انجام داد و از همینجا طلب استمداد از مجموعه پرافتخار سپاه داریم چرا که تاکنون با تعهد و اخلاص و در راستای مسئولیت اجتماعی خود در بحران های مختلف توانستند با موفقیت ،کشور را از گردنه های خطرناک به سلامت عبور دهند ، وی گفتند در بحث توزیع بسته های معیشتی ما می توانیم در راستای یکپارچه سازی خدمات، لیست افراد ذیحق را خدمت عزیزان سپاه ارائه دهیم و با تعامل و همکاری به دست امداد بگیران برسانیم.

آریا بیان داشت بخشی از جامعه هدف بهزیستی معلولین تحصیل کرده ای هستتد که تاکنون با اثبات توانمندی خود افرادی مفید برای جامعه بودند وی افزودند در تامین جهیزیه مددجویان،ساخت مسکن و اشتغال‌زایی جامعه هدف نیازمند همکاری و مساعدت ویژه مجموعه سپاه هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347387
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما