سه شنبه 16 فروردین 1401 - 11:58

تجمع اعتراضی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/+جزئیات

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

تعدادی از مخاطبان بویرنیوز با ارسال تصاویری از اعتراض در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر دادند و برای ما نوشتند:

«تجمع اعتراضی پرستاران دانشگاه یاسوج امروز،درپی ابلاغ نامه معاونت توسعه دانشگاه مبنی بر عدم تمدید طرح،جذب نیروی شرکتی و… در این دانشگاه.

نیروهای بدون سهمیه بدون پناه که کرونا رو به اتمام رسانیدند،جای خود را به نیروهای یکروزه سهمیه دار دادند.»

یکی از پرستاران گفت: در زمان اوج همه گیری کرونا ما پرستاران و کادر درمان به صورت جهادی به بیماران رسیدگی کردیم و هم اکنون که تعداد مبتلایان کاهش یافته می‌گویند به شما نیازی نیست.

یکی دیگر از کارکنان علوم پزشکی که از سوی رئیس بیمارستان به او گفته شده بود به خدمات شما نیازی نیست هم می‌گوید: در اتاق‌های آی سی یو که شاید برخی پرستاران شهامت ورود را هم نداشتند ما با جرات به درمان بیماران کرونایی مشغول بودیم.

او گفت: قرار دادی که با ما بسته شده بود کمتر از ۳ ماه بود و این قرارداد را پیش از موعد تمدید می‌کردند و به ما این امیدواری را می‌دادند که شاید استخدام شویم.

یکی دیگر از کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: من همزمان با اوج همه گیری کرونا داوطلبانه به این بیمارستان آمدم و مادرم را به این بیماری مبتلا کردم و شرایط سختی را گذرندام ولی بازهم با علاقه خدمت رسانی کردم.

او می گفت: ما از مسئولان درخواست داریم به ما اعتماد کنند و بدانند که ما در همه شرایط با عشق به خدمت به هم نوعان کارمی کنیم.

یکی از کارکنان یکی از بیمارستان های کهگیلویه هم گفت: مسئولان شرایطی ایجاد کنند که ما نیز استخدام شویم و در صورت نیاز آماده آزمون نیز هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347199
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لر گفت:

    خرشون و پل گذشته کار ویشان نیارن

  2. ممو گفت:

    مدرک پرستاری و بهیاری دارید برید استرالیا یا کانادا

  3. دنا گفت:

    حالاکه کروناخیلی عادی شده افزایش هایی که به احکامشون ااضافه شده بایدبرگرده به بیت المال دیگه
    ….بقیه ملت هم مشکل دارندونمیشه چندگروه خاص رادرنظرگرفت…

دیدگاه شما