سه شنبه 24 اسفند 1400 - 21:10

ادامه اجحاف بودجه ای به شهرستان بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به نحوه تخصیص و توزیع اعتبارات سفر ریاست جمهوری در استان انتقادات خود را مطرح کرد. گفتنی است که مهدوی مطلق در جلسه پیشین این شورا نیز گلایه‌های خود را بیان کرده بود.

مهدوی مطلق در این نشست بیان کرد: چرا در این فرصت سفر ریاست جمهوری، به جاده‌های محوری یاسوج به اصفهان که روزانه شاهد تصادفات منجر به فوت هستیم و همچنین جاده محوری یاسوج به شیراز، اعتباری در نظر گرفته نشد؟

وی گفت: چرا کمترین اعتبار در سفر ریاست جمهوری به حوزه فرهنگی و اجتماعی در استان تخصیص داده شده است؟ این در حالی است که بیشترین مشکلات ما الأن در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است.

مهدوی مطلق افزود: چرا از مبلغ در نظر گرفته شده برای شبکه آب یاسوج در مقایسه با سایر پروژه‌ها کمترین مبلغ اعلام شده و این در حالی است که مجدداً عرض می‌کنم، آب یاسوج در تنش نیست، بلکه در شرایط بحرانی است و باید با اولویت و ضرورت برای آن اعتبار در نظر گرفته شود.

به گزارش بویرنیوز، همواره توزیع بودجه ای در بویراحمد با انتقادات فراوان همراه است و معمولاً مسئولان این شهرستان گلایه مند از دیده نشدن درست این شهرستان با وجود جمعیت گسترده آن است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346977
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هر فرمانداری اومده همینو گفته
    پس فرماندار چکاره هست ؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما