سه شنبه 24 اسفند 1400 - 7:53

موضع عجیب رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در خصوص فضای مجازی!(+چند نکته)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

ابتدا بخشی از سخنان اکرامی؛ رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در جمع مدیران روابط عمومی را با هم مرور میکنیم:

فضای مجازی فرصت خوبی برای کسانی شده که به خیلی از مسائل پایبند نیستند و متاسفانه بیشترین فعالیت ها در این فضا هم در استان کهگیلویه و بویراحمد شکل می گیرد.

در فضای مجازی به بسیاری از ادارات و دستگاه های خدمات رسان بی مهری می گردد و نمی شود هم بخوبی پاسخ این بی مهری ها را بدلیل کنترل نشدن این فضا، داد.

متاسفانه در فضای مجازی، برخی با رفتارهای خشن، چهره زیبای یاسوج را خشن معرفی کرده و می کنند که در عالم واقعیت چنین چیزی وجود ندارد.

متاسفانه فضای مجازی بدلیل کنترل نشدن، بسترساز گسترش بسیاری از آسیب های اجتماعی شده و نقش مُعتمدین را در این ارتباط کمرنگ نموده است.

اکرامی از دستگاه های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا فضای مجازی بر بسیاری از ارزش ها سایه شوم خود را نیفکنده است تدبیر ویژه ای بیندیشند.

در این باره اما باید به چند موضوع توجه کرد:

اولا اینکه بگوییم بیشترین فعالیت در فضای مجازی متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است درست و مطابق واقع نیست و طبق اعلام رسمی مرکز آمار ایران، این رتبه به استان هایی مثل البرز، تهران و بوشهر می رسد.

در ثانی فضای مجازی در کنار آسیب هایی که دارد بهترین فضا برای ارائه دستاوردها و حکومت بر افکار مردم است، اینکه یک طرفه به قاضی برویم و صرفاً از بدی این فضال بگوییم راه درستی پیش نگرفته ایم.

اثر گذاری این فضا آنچنان است که رهبر انقلاب توصیه های مکرر به توسعه فضای مجازی و فعالیت ها در این فضا کرده اند، ایشان خواستار فعالیت های گسترده تبیینی در این فضا شده اند.

در خصوص بی مهری به ادارات و نشان دادن چهره زشت از استان اگرچه مطلق این صحبت درست است اما با نگاه کارشناسی و علمی پرداختن به این موضوع و تاکید چندین و چند باره بر انحرافات میتواند موجب توجه دادن نگاه ها و بهبود شرایط شود.

در اینجا باید انتقاد شما متوجه دستگاه های فرهنگی از جمله دانشگاه ها و اعضای فرهنگی و هیئت علمی خود دانشگاه ها و همین روابط عمومی ها باشد که نتوانسته اند به درستی در فضای مجازی ورود و به تبیین و روشنگری بپردازند، بله در فضایی که دستگاه های ما به درستی کارشان را انجام ندهند، افراد بی نام و نشان میدان دار و برنده رقابت در فضای مجازی می شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346964
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عبدالله افرین دانشگاه ازاد گفت:

    به نام خدا واقعآ وروشن بگویم اقای دکتر اکرامی یکی از افراد خوب وباوفا به علم دانش وتوانای به نظام جهموری اسلامی می باشد ودر این مدت کوتاه که کمتراز یک سال می باشد توانست دانشگاه ازاد یاسوج را دوباره تراز مالی را به مثبت برساند وخیلی از بدهکاری های دانشگاه را با مدیریت خوب ابشان بپردازد حتئ هیچ گونه حق ماموریت ویا مرخصی ویا ناهار یاشامی را در فاکتور دانشگاه نیاورد ودراین مدت به طور مداوم دنبالور کار دانشگاه ویا دراتاق کار مشغول به فعالیت بود الحق وانصاف فقط واقعیتو ذکر کردام خدا میدونه

  2. بنگرو گفت:

    رییس دانشگاه🤔🤔🤔🤔🤔

  3. ناشناس گفت:

    تو يك نيروي خدماتي هستي از كجا اين چيزا رو ميدوني . از انجایی که با نام کامنت گذاشتی مشخصه که فقط دنبال چاپلوسی هستی. کدوم مدیریت، کدوم تراز مثبت؟ خدايا جامعه را از لوث اين افراد چاپلوس پاك كن

  4. ناشناس گفت:

    آینه چون نقش تو بنمود راست … خود شکن آیینه شکستن خطاست …
    خدایا د بسه … !!!!

دیدگاه شما