دوشنبه 23 اسفند 1400 - 9:55

دردسر سازمان اقتصادی کوثر برای کهگیلویه و بویراحمد/جواب سربالای رییس بنیاد شهید کشور به مطالبه مردم یاسوج

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

دو طرح و وعده بزرگ سازمان اقتصادی کوثر در کهگیلویه و بویراحمد زمین گیر شده است.

اِشغال یک فضای مهم در مرکز شهر پر ترافیک یاسوج

زمین وسیع مرکز شهر یاسوج یکی از پروژه های این سازمان در استان است.

این زمین قرار بود پروژه ای عظیم در آن اجرا شود، اما از ۹۵ که کلنگ آن زده شد تاکنون در حد خاکبرداری و گودبرداری مانده و فقط موجب زشتی شهر شده است .

قبلا مردم از این زمین بعنوان پارکینگ استفاده میکردند و حالا این فضا حداقلی از مردم گرفته شده و همواره شاهد گره ترافیکی در اطراف همین زمین هستیم.

همان استفاده حداقلی از آن به عنوان پارکینگ نیز از مردم گرفته شده است.

کارخانه آرد هم از دست می‌رود

کارخانه آرد و نشاسته یاسوج هم زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر است این کارخانه روزی حرفی برای گفتن نه در سطح استان که کشور داشت.

آنطور که استاندار نتیجه دیدارش را رئیس بنیاد شهید را تشریح کرده گویا بودجه ای برای راه اندازی این مجموعه نیست و به زودی شاهد واگذاری آن خواهیم بود.

  • طبق گفته رئیس بنیاد شهید کشور چنین پولی(۶۰ میلیارد تومان) برای راه‌اندازی مجدد کارخانه نیست و اراده بر فروش این واحد است.

به گزارش بویرنیوز ، این نحوه برخورد مسئولان ملی در قبال مطالبه عمومی مردم کهگیلویه و بویراحمد(آنهم از سوی مسئولان بنیاد شهید) ابداً زیبنده نیست و اجحاف در حق مردمی است که بیشترین شهید نسبت به جمعیت را تقدیم کرده اند و در هر مناسبتی که حضور مردم تضمین نظام است، پیش قدم شده اند.

اگر هدفتان خدمت و محرومیت زدایی است بسم الله اگر هم نه که مردم کهگیلویه و بویراحمد را بیش از این زحمت ندهید . مسئولان استان نیز از این به بعد به این سازمان اعتماد نکنند و بی محابا ظرفیت های استان را در اختیار این سازمان زیر مجموعه بنیاد شهید نسپارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عدالت گفت:

    ضعیفترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد

  2. منتقد گفت:

    البته اگر استاندار دوباره با ریس بنیاد شهید کشور ملاقات بکند وگریه بکند مشکل حل میشود

دیدگاه شما