یکشنبه 22 اسفند 1400 - 7:51

چند دستور امید بخش استاندار به مدیران کهگیلویه و بویراحمد/نسخه شفابخش برای برخی کمبودها در استان

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

سید علی احمد زاده در شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به بیان مطالبی پرداخت و دستوراتی به مدیران داد که اگر به درستی توسط مدیران عملیاتی شوند میتوان به بهبود شرایط امیدوار بود.

و اما بخشی از سخنان استاندار:

حرمت قبلی‌ها را نگه داریم و به جای پرداختن به ضعف آنها به ضعف‌های خودمان بپردازیم، از معاونین، فرمانداران و همه کسانی که می‌خواهند با من کار کنند می‌گویم پای کار باشند و کار کنید و به مردم بگوید چه کرده‌ایم و می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم.

تمام تپه‌های اطراف یاسوج را می‌خواهیم پارک جنگلی اعلام کنیم شدیدا با واگذاری تپه‌های اطراف برای هرگونه ساخت و ساز مخالفم شهرداری یاسوج جلوی ساخت و سازها را بگیرد.

عده‌ای تحت عنوان قبرستان زمین‌ها را تصرف کردند، شهرداری یاسوج به این مورد ورود کند، اگر ساخت و سازی شده باید تخریب شود.

اشتغال پاشنه آشیل استان است، فرمانداران با حوزه اقتصادی استانداری و بسیج سازندگی ارتباط داشته باشند و هر چه سریعتر طرح اشتغال خانه به خانه را کلید بزنند تا از این طریق اشتغال ایجاد کنیم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعلل در واگذاری مناقصات به ویژه در حوزه راهداری گلایه کرد، او از مدیران خواست با تلاش شبانه روزی اجازه ندهند اعتبارات استان برگشت بخورد و از دست برود.

سید علی احمد زاده به یک مساله مهم هم اشاره کرد (پیشنهاد دادیم در صورت امکان پتروشیمی جدیدی در یاسوج و مارگون احداث شود.) این نکته مهمی بود که استاندار دست روی آن گذاشت، همواره یکی از انتقادات به مسئولان استان برای منفعت بردن سایر استان ها از نفت و گاز این استان و محروم ماندن کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال و توسعه ای است که در سایه وجود پتروشمی و صنایع تبدیلی در حوزه نفت و گاز می تواند نصیب این استان شود.

استاندار در خصوص پروژه های سفر ریاست جمهوری هم گفت: مشاور اقتصادی ما در تهران پیگیر است و مدیران کل هم باید به جد پیگیر باشند.

به گزارش بویرنیوز، این مطالب و خواسته های استاندار از مدیران هم در پیگیری اعتبارات در سطح ملی و هم تلاش برای بهبود اشتغال و تعریف سریعتر پروژه ها و تعامل بین بخشی اگر حل شود مشکلات زیادی از پیش پای لنگ توسعه استان برداشته می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346911
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد رضائی گفت:

    خیابان های یاسوج خودش اینقدر آسفالت نشده که تبدیل به پارک طبیعی جنگلی شده.
    از این شهردار و استاندار بخاری بلند نمیشه.
    امیدوارم نظرم تایید بشه.
    هر چند فکر کنم از بویرنیوز هم در این مورد بخاری بلند نمیشه

دیدگاه شما