شنبه 21 اسفند 1400 - 17:49

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فیلم گریه اش در دیشموک/از روی عجز نبود، بغضم ترکید

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار فیلمی که از گریه او در منطقه محروم دیشموک در فضای مجازی منتشر شده(از اینجا بخوانید+فیلم)، توضیحاتی ارائه کرد.

سید علی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار فیلم گریه‌اش در منطقه محروم دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه افزود: یک بحث ناخودآگاه در منطقه پیش آمد. وارد یک منطقه شدم که با فقر مواجه بودند، جاده دسترسی، آب آشامیدنی و زمین های کشاورزی مناسب نداشتند و زن و مرد و کودک از من تقاضای کمک داشتند و می گفتند حتی نان برای خوردن نداریم.

وی اظهار کرد: به علت نداشتن جاده ارتباطی تا کنون چند نفر در این منطقه جان خود را هنگام عبور از رودخانه خروشان از دست داده‌اند و زنان باردار دسترسی به خدمات ندارند و بعضاً به همین علت می میرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حداقل ۲۰ بچه دور خودرو بنده جمع شدند. هنگامی که این وضعیت و شرایط سخت و بحرانی را دیدم وقتی خبرگزاری صدا و سیما برای مصاحبه پیش من آمد بغضم ترکید و نتوانستم خودم را کنترل کنم.

احمدزاده تصریح کرد: گرسنگی، فقر و لباس‌های کهنه مردم منطقه را که دیدم ناراحت شدم، این منطقه در فصل زمستان حدود چهار ماه هیچ راه ارتباطی ندارد و بیماران و زنان باردار خود را با «چهارچو» (وسیله ای چوبی دست ساز که مردم روستاها دور افتاده از آن برای انتقال بیماران استفاده می‌کنند) از این رودخانه خروشان عبور می دهند تا جهت مداوا و معالجه به پزشک برسند.

وی ادامه داد: برداشت های مثبت و منفی از فیلم گریه ام در منطقه دیشموک شد و در سطح کشور و فضای مجازی پخش شد، البته این نشانه ضعف حکومت ما نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اقدامات خود را در این منطقه محروم انجام خواهیم داد و قول می دهم جاده برای منطقه بزنیم، آب آشامیدنی آنها را فراهم کنیم و در سال ۱۴۰۱ از این وضعیت بیرون بیاوریم.

احمدزاده از معاون اقتصادی خود خواست که شخصاً به این منطقه برود و با نیروهای بسیج و سپاه خانه به خانه برگردند تا مشخص شود مشکل مردم منطقه چیست و تا جایی که می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

وی عنوان کرد: به هر حال اگر این فیلم گریه ام باعث شد به کسی بر بخورد عذرخواهی می کنم اما این واقعیت در صحنه بود که پیش آمد و باعث گریه ام شد، بنابراین هر کاری از دستمان بر می‌آید باید انجام دهیم و هم اکنون خیرین از نقاط مختلف کشور تماس داشتند که ما می‌خواهیم به این منطقه کمک کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این گریه از عجز نبود اما محرومیت در این منطقه بالاست، خطاب به مدیران استان و کشور بیان کرد: هر چه از دستمان بر می آید برای رفع محرومیت در این منطقه انجام دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346906
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دلسوز گفت:

    سوالم اینه مگه کسی غیر از مسوولین از جمله آقای استاندار مسبب و بانی این مشکلات است …
    سوابق ایشون بررسی کنیم خواهیم دید در طول ۴۳ انقلاب حداقل ۳۰ سال مسوولیت داشته !!!!
    همش انگشت اشاره ب سمت دیگران !!!
    بس کنیم و تعطیل کنیم شوخی کردن با مردم را ……

  2. isa bakhtiari گفت:

    با سلام و‌احترام
    سفر استاندار محترم به بخش دیشموک و ترکیدن بغض استاندار جای تأمل دارد…..
    بعنوان یک کهگیلویه و‌بویراحمدی از مسئولین گذشته و نمایندگان ادوار گذشته شهرستان یک سوال دارم….
    بنظر شما ابتدایی ترین نیازهای اولیه یک فرد برای اینکه فقط زنده بماند چیست؟؟؟؟؟
    هر وقت صحبت از حضور نماینده مجلس در مناطق محروم می شود ،نماینده گان با تیم رسانه ای خود در این مناطق حضور پیدا می کنند و با کلی وعده و‌….یک مستند خبری و‌تبلیغاتی تهیه میکنند و‌از طریق رسانه ملی و‌فضای مجازی پخش می کنند که مردم ببینید چه نماینده دلسوزی دارید…..
    و اینهمه استانداران سابق استان اعلام میکردند به مناطق محروم میرویم و‌رفتند ….
    واقعا برای همهٔ مردم جای سوال هستش،که اینهمه نمایندگان ادوار گذشته مجلس و‌مسئولین وقت استان ((استاندارن سابق و‌مدیران کل گذشته و شاید فعلی استان )) به مناطق محروم استان سفر کردند چه دستاوردی برای مردم منطقه بهمراه داشته؟؟؟؟؟؟.
    مردم ببینید هنوز بخشی از هم استانیهای عزیز ما در بخش دیشموک و شاید خیلی مناطق دیگر جاده دسترسی و‌آب آشامیدنی ندارند!!!!!!!!!!
    کاش میشد از مسئولین گذشته در رسانه ملی پرسید اینهمه تبلغ رفتن به مناطق محروم را رسانه ای کردید،چه گلی به سرمردم زدید؟؟؟؟؟!!!
    بابا مردم جاده ندارند،مردم آب آشامیدنی ندارند…
    آقای مسئول وقت استان و‌شهرستان فقط پیش خودت و‌خدای خودت فکر کن که چه ظلمی در حق این مردم کردید…
    خدا میدونه که شرایط مردم دیشموک در چه وضعیتی بوده که بغض استاندار هم تاب اینهمه محرومیت را بر نتابید…..
    بویر نیوز لطفا پیگیری کنید….
    لطفا رسانه و صدای دردو فقر و‌محرومیت باشید ….

  3. علی گفت:

    درود بر آقای استاندار که با این کار نشان دادند قصد گره گشایی دارند

دیدگاه شما