پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 23:56

اولین تغییر غلام نژاد در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/معاون درمان منصوب شد/تکمیلی: معاونت پشتیبانی دانشگاه تغییر کرد

بویرنیوز ، طی حکمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

طی حکمی از سوی دکتر محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمود شهامت به عنوان معاونت درمان این دانشگاه منصوب شد.

در حکم شهامت آمده است؛

جناب آقای دکتر محمود شهامت

متخصص محترم بیماریهای کودکان و نوزادان

موضوع: ابلاغ

با سلام و احترام

با عنایت به مراتب تعهد تخصص و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست «معاونت درمان» دانشگاه منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

در ادامه دو انتصاب دیگر نیز در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کلید خورد: 

سامر مرادیان با حکم محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع» این دانشگاه منصوب شد.

همچنین، سید علی محمد سادات با حکم محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346889
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. isa-bakhtiari گفت:

    با سلام و احترام
    انشالله که موفق و سربلند باشند. ای کاش که انتصابات در سایر دستگاههای اجرایی استان به مانند این انتصاب دارای دانش،تخصص و تهعد باشند ،جناب آقای دکتر شهامت از نیروهای متخصص ،مسلط و‌آشنا به مأموریتهای ذاتی دانشگاه علوم‌پزشکی می باشند و با توجه به ویژگیهای برجسته ای که ایشان دارند ،انشالله با توکل برخدا و‌همکاری همکاران ایشان در دانشگاه علوم پزشکی استان گوشه ای از آلام مردم را تسکین و‌از نگرانی های عموم مردم استان در حوزه درمان بکاهند .

  2. جهان گفت:

    درودبردکتر غلام نژاد.این رومیگن انتصاب شایسته.کاش برفر رو برداره تا بساط قوم گراها تو علوم پزشکی جمع بشه.

دیدگاه شما