چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 9:22

میدان میوه و تره بار یاسوج درگیر کم لطفی مدیران/آیا سرنوشت این میدان تعطیلی است؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

میدان میوه و تره بار یاسوج آذرماه 1400 پس از کلی کش و قوس و انتقادات از نبود میدان اختصاصی در استان آغاز به کار کرد.

از آن زمان تاکنون عرضه در این میدان و البته خرده فروشی های وابسته به آن در سطح یاسوج آغاز شد و آنطور که ارزیابی ها نشان می دهد در کنترل سطح قیمت ها آنهم در حالیکه به پایان سال نزدیک می شویم و طبعاً باید منتظر افزایش قیمت ها باشیم، موثر واقع شد.

اما موانعی همچنان بر سر راه هست که این میدان میوه آنی نباشید که مورد خواست مردم باشد.

شب گذشته مدیر حقوقی میدان میوه و تره بار از پشت پرده هایی رونمایی کرد که موجب شده میدان میوه و تره بار یاسوج آنطور که باید پیش نرود و افراد حاضر در آن نه تنها سودی نبرند که متحمل ضرر و زیان هایی هم بشوند.

علی اصغر عوض پور گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار آنطور که وعده داده شد تشکیل نشده و بعضاً دستگاه ها یا نمی آیند و یا افرادی نامرتبط را می فرستند که در نهایت جلسات خروجی برای ما و بازار ندارد.

او گفت: قرار بر محدودیت هایی در گلوگاه ها بود که انجام نشد.

عوض پور به نقدی در خصوص اینکه بارهای مدیان یاسوج از شیراز می آید و قیمت ها نیز ار آنجا گرانتر است، گفت: بسیاری از بارهای ما از مزارع و مستقیم از محل تولید می آید و تنها در برخی اجناس (مثلا در موز که وارداتی است) اجباراً محل تأمین میادین اطراف است.

او ادامه داد: قیمت های ما هست می توانید با شیراز مقایسه کنید، ما ارزانتر از شیراز عرضه میکنیم و همین هم دلیلی بر حضور مغازه داران شهرهای اطراف برای خرید اقلام مورد نیازشان از میدان میوه و تره بار یاسوج است.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه بر روی کاغذ حمایت های خوبی از میدان میوه و تره بار شده اما با عزم سستی که در حال حاضر وجود دارد (مسئولان اگرچه وعده حمایت اقلام تنظیم بازار و میوه شب عید از طریق این بازار را داده بودند اما این هم انجام نشد ) دور نیست روزی که مجدداً شاهد قفلی بزرگ بر درب این میدان باشیم. و مردم می مانند و اطمینانی که از عدم توانایی مسئولان یک استان برای سر پا نگه داشتن یک میدان میوه و تره بار در ذهنشان نقش می بندد!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346876
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما