سه شنبه 17 اسفند 1400 - 15:43

یکی از صنایع کهگیلویه و بویراحمد در میان خانه های برتر بهداشت کارگری کشور /کوبودنا در میان ۲۰ مجتمع برتر صنعتی و غذایی کشور(+جزئیات)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

همایش تجلیل از خانه های برتر کارگری سلامت ایران با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با حضور ویدئو کنفرانسی مجموعه های برتر استانی برگزار شد.

صبح امروز سه شنبه(۱۷ اسفند ۱۴۰۰) مراسم ملی تجلیل از خانه بهداشت های برتر کارگری و کارفرمایان سلامت محور ایران با حضور عبدالملکی؛وزیر کار برگزار شد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد گروه صنایع غذایی کوبودنا به نمایندگی آقای بهرام باقری بعنوان خانه برتر کارگری استان و جزو ۲۰ شرکت برتر ملی در این خصوص در ایران(از میان بیش از ۳۰۰۰ خانه بهداشت) در حضور وزیر کار مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در این همایش از بهرام باقری بعنوان برترین کارفرمای سلامت محور استان تقدیر شد.

بهرام باقری در حاشیه این مراسم گفت: از بدو تأسیس گروه صنایع غذایی کوبودنا، سلامت مردم و جامعه نقطه کانونی توجه ما بود و شاید همین فکر ما را واداشت که در ابتدا محیط کاری را تدارک ببینیم که افراد سالم در شرایطی سالم و مناسب به تولید باکیفیت بپردازند.

مدیرعامل کارخانه آرد باقری گفت: همواره تلاش ما برای تدارک روش های تولید مطابق سلامت جامعه در حوزه تکنولوژی غذایی بوده است از همین رو بوده که محصولات گروه صنایع غذایی کوبودنا هم خواست هواداران محصولات سنتی را دیده و هم به ذائقه های جدید توجه کرده است.

باقری گفت: سلامت مردم را جدای از سلامت کارگران شرکت کوبودنا نمی‌دانیم چرا که به عقیده ما صنعتی به‌ ویژه در حوزه غذایی می‌تواند خدمت بهتر و سالم تری به مردم عرضه کند که خود از سلامت خوبی برخوردار باشد از همین جهت بوده که سلامت و رفاه کارگران و نیروی انسانی مجموعه همواره مد نظر ما بوده است.

مدیرعامل کوبودنا خاطر نشان کرد: تقدیر امروز وظیفه ما را در قبال مشتریانمان سنگین تر کرد، کوبودنا عقیده دارد انسان های سالم اساس توسعه و آبادانی هستند و در این مسیر ابتدا خود مجموعه ما باید از سلامت و امنیت لازم برخوردار باشد تا بتواند این دو مقوله مهم را به جامعه عرضه کند. انشالله در ادامه مسیر نیز همچنان با محوریت سلامت مردم عزیز ایران اسلامی به پیش خواهیم رفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346860
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما