شنبه 14 اسفند 1400 - 13:19

ورود کارمندان به ادارات کهگیلویه و بویراحمد بدون کارت واکسیناسیون ممنوع شد

بویرنیوز– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود کارمندان به ادارات استان بدون کارت واکسیناسیون از فردا ممنوع است و مدیران دستگاه ها باید مانع از ورود این کارمندان شوند.

سید جواد هاشمی روز شنبه در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داشت: هنوز حدود ۴.۹ درصد کارکنان دولت در استان واکسینه نشده اند که جای نگرانی وجود دارد.

وی افزود: این مهم حتی باید توسط کارفرمایان در نهادها و مکان های دیگر نیز عملیاتی شود.

کهگیلویه و بویراحمد جزو ۵ استان نخست کشور به لحاظ آمار بستری های کرونایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان جزو پنج استان نخست کشور از لحاظ آمار بستری های کرونایی اعلام شده است که نگران کننده است.

هاشمی ابراز داشت: یکی از دلایل این مهم تاخیر در شروع پیک اُمیکرون در استان بوده است که باعث سیر صعودی تعداد بستری ها شده است.

وی تاکید کرد: همه مسوولان و مردم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند و عادی انگاری در سطح جامعه کم رنگ شود.

استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از دُز سوم واکسن کم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از دُز سوم واکسن کم است و انتظار می رود مردم تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

هاشمی ادامه داد: با اینکه متوسط کشوری تزریق دز سوم واکسن کرونا در کشور ۳۵ درصد و در استان بیش از ۳۴ درصد است اما باید آمار بیش از این ها بالا رود.

وی عنوان کرد: تبلیغ برای استفاده مردم از دز سوم واکسن کرونا توسط صدا و سیما و رسانه های استان مد نظر قرار گیرد تا تعداد مرگ و میر های کرونایی کاهش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز بستر های لازم برای تزریق دز واکسیناسیون را برای مردم فراهم کند.

ذخیره سازی مناسب دارو در استان مد نظر قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیل و نوروز ذخیره سازی مناسب دارو و واکسن مد نظر قرار گیرد تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: برخی مردم از کمبود برخی دارو ها در استان صحبت به میان می آوردند که باید برای جبران کمبود ها تمهیدات لازم اندیشیده شود.

هاشمی عنوان کرد: در ایام نوروز تدابیر لازم توسط دستگاه های متولی برای کنترل بیماری کرونا و انجام تست های کرونایی برای مسافران مد نظر باشد.ایرنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346796
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما