سه شنبه 3 اسفند 1400 - 8:12

آیا تیم‌های فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد جان می‌گیرند؟/باز هم زمزمه انتصاب فردی نابلد این بار در ورزش و جوانان!/حمایت استاندار از تیم فولاد یاسوج/ورزشگاه میلیاردی یاسوج همچنان خاک میخورد

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

در این مطلب بنا داریم به چند موضوع البته همه مرتبط با ورزش استان بپردازیم.

روز گذشته دیداری بین تیم‌های فولاد یاسوج و نفت آبادان در یاسوج برگزار شد، این بازی در نهایت به سود یاسوج به پایان رسید.

چند نکته اما در این دیدار خودنمایی می‌کرد:

حضور دکتر احمد زاده ؛ استاندار با استان بعنوان شخص اول اجرایی از‌ نکات جالب توجه در این دیدار بود. استاندار‌ به میان بازیکنان رفت و به آنها قول داد پیگیر خواسته هایشان خواهد بود.

او از ورزشکاران دعوت کرد در فرصتی به استانداری بروند و مطالباتشان را مطرح کنند و قطعاً جواب خواهند گرفت.

حضور بانوان از دیگر نکات جالب در این بازی بود، اینکه زنان هم اکنون می‌توانند آزادانه به ورزشگاه‌ بیایند نقطه‌ امیدوار کننده ای است.

مرکز استان با هزینه چند میلیاردی ورزشگاه و استادیوم بزرگی ساخته است که چند سالی است بلا استفاده است اینکه چرا از این ورزشگاه برای برگزاری باکیفیت تر این دست مسابقات استفاده نمیشود و بیت الملل اینچنین بیهوده به هدر می‌رود خود جای پرسش دارد!

و اما خبری مرتبط با ورزش:

شنیده ها حاکی از تلاش برای انتصاب فردی نامرتبط در اداره کل ورزش و جوانان است. قطعاً یکی از ضرباتی که استان و مردم در سالهای متمادی متحمل شده اند حضور افرادی است که صلاحیت مدیریت و تخصص آن را ندارند و با ضعفی که دارند در نهایت موجب عقب ماندگی استان شده اند.

امیدواریم حداقل وزیر ورزش با این گزینه ها همراهی نکند و خود مدیری مناسب و مرتبط با اهداف ورزش و جوانان را در استان به کار بگیرد.

توسعه ورزش یعنی کاهش معضلات اجتماعی

بدون شک حمایت از ورزش و توسعه آن به خصوص فوتبال میتواند زمینه روشن کردن استعدادهای نهفته نوجوانان و جوانان این استان را بیدار و شکوفا کند.

و از طرفی این سرگرمی مفید و سالم میتواند با پر کردن بخشی از وقت جوانان از میزان معضلات اجتماعی که این روزها دامن ‌اسوج را گرفته هم بکاهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346476
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما