دوشنبه 18 بهمن 1400 - 15:10

عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

بویرنیوز- عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

عملیات آبرسانی پایدار به ۱۸۴ روستای محروم کهگیلویه و بویراحمد همزمان با افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های آب و فاضلاب سراسر کشور به دستور رئیس جمهور آغاز شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر دوشنبه در آئین کلنگ زنی این پروژه‌ها، گفت: اعتبار پروژه‌های آب روستایی بالغ بر ۲۰۸ میلیارد تومان است که از محل منابع محرومیت زدایی تأمین می‌شود.

سید علی احمد زاده افزود: این پروژه‌ها با همکاری و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، سپاه و بسیج سازندگی قرار است ظرف ۲ سال و یا کمتر به مرحله بهره برداری برسد.

وی ابراز داشت: با شروع و تکمیل این پروژه‌ها شاهد بهبود قابل توجه وضعیت آب شرب مردم به ویژه در روستاهای کمتر برخوردار استان خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امروز به دستور رئیس جمهور محترم، آبرسانی به ۱۸۴ روستای محروم استان کلنگ زنی شد.

اسفندیار برخه افزود: با تکمیل این پروژه‌ها ۱۳ هزار و ۳۳ خانوار با جمعیت ۵٠ هزار و ۷۶۳ نفر از آب شرب سالم بهره مند می‌شوند.

وی ابراز داشت: آبرسانی به استان از همه ظرفیت‌ها با تمام توان ادامه دارد و در صورت تخصیص بودجه مصوب شده سفر ریاست جمهوری شاهد تحولات خوبی در حوزه آب به ویژه مرکز استان خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    با سلام.ای مبلغ رو احتیاط کنید ک حیف و میل نکنن هزار تومنش هم هزارتونه .آخر سر هم بگن کم اومد و نصفه رها شد

دیدگاه شما