شنبه 16 بهمن 1400 - 10:25

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد خواستار تعطیلی جشنواره برفی کاکان شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به اینکه سویه جدید کرونا به سرعت در حال افزایش است برای جلوگیری از گسترش این بیماری از برگزاری جشنواره برفی در منطقه کاکان بویراحمد جلوگیری شود.

محمد یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش روز افزون بیماران کرونایی در شهرستان بویراحمد پیشنهاد می‌شود مراکز آموزشی و ورزشی تا فروکش کردن موج ششم تعطیل شود.

وی افزود:رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در مدارس، نبود تهویه در برخی کلاس‌های درس، باز شدن تالارها، برگزاری مراسم‌های تودیع و معارفه‌های شلوغ، شرکت در تجمعات عزاداری‌ها و عروسی ها بدون رعایت محدودیت‌های کرونایی و دورهمی‌های خانوادگی از دلایل افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان بویراحمد است.

رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۹۸ هزار آزمایش پی‌سی‌آر در شهرستان بویراحمد گرفته شده که ۳۷ هزار مورد مثبت بوده است.

یزدان‌پناه با بیان اینکه ۵۵ مورد مثبت کرونا در میان معلمان و دانش‌آموزان گزارش شده است، افزود: وزیر کشور اختیاری برای تعطیلی مدارس به استان‌ها داده که با توجه به افزایش ابتلاء دانش‌آموزان و معلمان به بیماری کرونا برای تعطیلی مدارس با رایزنی با استاندار، مدارس مدتی تعطیل شوند.

وی خواستار اعمال محدودیت‌های کرونایی دو هفته‌ای در شهرستان بویراحمد شد، ابراز داشت: برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا ضروری است از برگزاری هرگونه نمایشگاه و مراسم تودیع و معارفه بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جلوگیری شود.

رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با تاکید بر نظارت‌های کافی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در ادارات و دستگاه‌ها گفت: کارمندانی که واکسن دریافت نکرده اند از ورود آن‌ها به ادارات جلوگیری و به ارباب رجوع‌هایی که ماسک ندارند خدمات ارائه نشود.

با توجه به بارش مناسب برف در روزهای اخیر قرار بود جشنواره برفی با حضور استانهای همجوار در بهمن ماه در محل پیست اسکی کاکان برگزار شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346185
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چرا اعمال قانون نميشه برا جلسات توديع و معارفه مديران .كه هزار نفر تو يه سالن محصور جمع شده بودن براي رييس جديد اموزش و پرورش ولي جشن واره اي كه تو محيط باز بايد اجرا نشه

دیدگاه شما