دوشنبه 11 بهمن 1400 - 16:46

دهن کجی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به الزامات کرونایی/چطور رویتان میشود محدودیت برای مردم وضع کنید؟!(+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

همین روزهای اخیر بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر از ابتلای گسترده مردم استان به سویه کرونای اُمیکرون داد و ابراز نگرانی جدی کرد.

مسیولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز به اتفاق با حاد خواندن شرایط و افزایش گسترده ابتلاها به کرونا به مردم هشدار دادند که در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا و فاصله گذاری شاهد روزهای سخت و بدی خواهند بود.

این توصیه و ترساندن مردم (که درست هم هست با توجه به شرایط حادی که نوع جدید کرونا میتواند رقم بزند) را در کنار تصاویر یک تودیع و معارفه(مدیرکل آموزش و پرورش استان) که بگذاریم اما دلسرد میشویم.

دلسرد از اینکه مدام در جلسات میگویند مردم مراعات کنید و حتی همین معاون سیاسی استاندار که خود در جلسه امروز نیز حضور داشته تهدید به برگشت محدودیت های کرونایی می کند، اما بی توجه به پروتکل ها در جلسات گسترده اینچنینی آنهم در فضای بسته شرکت می کنند.

قطعاً فردا روز بخواهید برای مردم محدودیت وضع کنید بی اعتنایی می کنند، اگر امروز مانع تشکیل جلسه اینچنینی میشدید فردا دفاعی برای ایجاد محدودیت ها برای مردم هم داشتید!

و اما تصاویر تودیع و معارفه امروز مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، با انبوهی از مسئولان و مردم که به ناچار در راهروها و در سرپا هم بعضاً ایستاده بودند:

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346131
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خاک تو سر چنین مسئول نامسئول و بی کفایتی.

  2. مردم وخو گفت:

    وای از روزی که علم سیاسی شود

  3. ناشناس گفت:

    محدودیت برای مردم هست
    برای مسیولین محبوبیت هست

دیدگاه شما