دوشنبه 11 بهمن 1400 - 11:40

دستگیری عاملان تیراندازی در دو نقطه شهر یاسوج

بویرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری عاملان تیراندازی سالم آباد و آبشار شهر یاسوج خبر داد.

عکس تزئینی

سرهنگ بازیان گفت: بدنبال وقوع همزمان دوفقره تیراندازی در سالم آباد و آبشار یاسوج این موضوع در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان قرارگرفت.

وی بیان کرد: تعدادی جوان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه و یک دستگاه خودرو کرده بودند که باعث ایجاد ناامنی برای شهروندان و مسافرهای غیر بومی شده بود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام محترم قضایی این موضوع به صورت شبانه روزی در دستور کار بود که و در پی اطلاعات کسب شده افرادی که اقدام به تیراندازی به سمت اماکن وخودرو مردم کرده بودند در عملیاتی غافلگیرانه و منسجم تعداد دستگیز شدند.

سرهنگ بازیان افزود: در این عملیات دو دستگاه خودرو به همراه ۸ نفر از اراذل و اوباش دستگیر که به جرم خود اعتراف و اظهار ندامت و پشیمانی کردند، این افراد تحویل مقام قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه جهت برقراری امنیت در سطح شهرستان به صورت شبانه روزی پای کار هستیم افزود: افرادی که با استفاده از سلاح گرم و سرد اقدام به رعب و وحشت و ایجاد اخلال در نظم عمومی، تخریب اموال، زورگیری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم کنند در رصد مامورین انتظامی قرار خواهد گرفت و با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

صبح زاگرس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346126
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جهان گفت:

    دستشون درد نکنه
    تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو نر ( بلانسبت گاو البته )

دیدگاه شما