شنبه 2 بهمن 1400 - 12:49

یک خبر نگران کننده کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده است.

به گزارش بویرنیوز، سید جواد هاشمی در نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده و تاکنون ۷ بیمار مبتلا به اُمیکرون در استان شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سرعت شیوع این ویروس، تعداد مبتلایان به سویه جدید بیش از این تعداد است.

وی با بیان اینکه تلاش شود جلوی این بیماری گرفته شود، افزود: از مردم انتظار داریم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با اُمیکرون کمک و همکاری کنند.

هاشمی بیان کرد: ماموریت اعضای ستاد استانی کرونا بالا رفتن ایمنی و کاهش آسیب‌پذیری جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال با رضایت والدین به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی عده‌ای از مردم استان حتی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکردند که این افراد شناسایی و دلیل استنکاف آنها از تزریق واکسن مشخص شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش، صنایع دستی، جهیزیه و لوازم خانگی در یاسوج و سوغات و هدایا در گچساران گفت: نمایشگاه‌ها با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکل بیمارستان نرگسی با دستور استاندار حل شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

هاشمی همچنین از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345927
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باسلام وقتی بیماری امیکرون تهدید کننده در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان توابع آن است در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن هیچ گونه امکانات بهداشتی درمانی ندارند چگونه مدارس و دانشگاه وخوابگاهای دانشجویان باز گشایی می کنند آنها که در تهران بخشنامه می کنند از وضعیت دهدشت و توابع آن اطلاعی ندارند

  2. یک سه پنج گفت:

    به واکسن کرونا اعتباری نیست عوارض که پس بده در آینده کی پاسخگو؟؟؟

  3. ناشناس گفت:

    ابن عکس مربوط به کرونا نیست معلومه سر مریض معلوله ومشکل دیگه داره چرا مردم هراسی میکنید ما به چشم خود دیدیم کسانی که سه دوز واکسن را هم زدند جوان هم بودند مردند آنهایی که واکسن نزدند مشکلی نداشتند.چرا واقعیت وراست به مردم نمیگید خدا ناظر بر همه کاراهای مسئولینه بی کفایته.
    از خدا شرم کنید.بس است دیگر اگر جیبتان پر شده خجالت بکشید.

دیدگاه شما