دوشنبه 27 دی 1400 - 11:57

نمونه ای از سوء مدیریت و وقت نشناسی مدیران کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

پیست اسکی کاکان دومین ظرفیت گردشگری این استان است، چند ماه است که به متولیان می‌گویم این مکان را سر و سامان دهید اما کاری انجام نشد تا فصل اسکی و ورزش‌های زمستانه رسید مردم هم از تمام نقاط کشور به خصوص مناطق گرمسیری به کاکان آمده‌اند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این بخش هایی از صحبت های معاون عمرانی استاندار در نشست کارگروه گردشگری بود.

سخنانی که پرده از وقت نشناسی و سوء مدیریت ها در کهگیلویه و بویراحمد بر میدارد.

گردشگری یکی از فرصت های خلق پول و اشتغال است که در استان می تواند گره گشای وضع وخیم بیکاری و فقر باشد، این ظرفیت اما با اهمال مسئولان همچنان مغول مانده است و جز چند طرح از بیشمار استعدادهای استان بهره ای برده نشده است.

البته این داستان یک اداره نیست، همه مدیریت های استان باید بپذیرند آنطور که شایسته رفع محرومیت شدید استان بوده مطالبه گری نکرده اند.

وقتی گزارش عملکردها و تلاش در جهت خوب نشان دادن مدیریت ها جای مدیریت هدفمند و موثر با مطالبه گری و فریاد و سهم خواهی عادلانه برای مردم، را تنگ می کند باید هم توسعه و آبادانی در استان را نبینیم.

واقعیت اینست حجم عقب ماندگی ها در کهگیلویه و بویراحمد بسیار است، با بودجه های تعیین شده هم امیدی به تغییر قابل توجهی در استان نیست، باید به انتخاب مدیران مطالبه گر و شایسته و متخصص دست زد، مدیران بله قربان گو فقط سنگی بزرگ جلوی پای لنگ توسعه استان هستند( هم پا باید درمان شود و هم سنگ ها برداشته شود)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345843
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما