سه شنبه 7 دی 1400 - 13:55

دردسر پروژه‌های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از پیمانکاران کار را به صورت ناقص رها کرد و در برخی موارد نظیر تونل‌ها روشنایی، آسفالت و علایم انجام نشده است.

به گزارش بویرنیوز، کیومرث حاجی‌زاده در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شرکت زیرساخت متولی اجرای برخی از پروژه‌های راهسازی در استان بوده و باید در اسرع وقت پروژه‌ها تکمیل شود و رفع نقاط حادثه‌خیز در مسیرها در اولویت قرار بگیرد.

وی با انتقاد از کم‌کاری برخی از پیمانکاران در اجرای پروژه‌ها، افزود: برخی از پیمانکاران کار را به صورت ناقص رها کرد و در برخی موارد نظیر تونل‌ها روشنایی، آسفالت و علایم انجام نشده است، اما مردم در حال استفاده هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اگر دستگاه‌ها متولی در اجرای پروژه‌ پاتاوه به دهدشت پای کار باشند، بعد از تکمیل پروژه پایگاه‌های پلیس ظرف یک ماه بعد در مسیر مستقر خواهند شد.

حاجی‌زاده به ریزش تونل در مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و افزود: استاندار سازی این تونل تا یک ماه آینده از طرف شرکت زیرساخت به عنوان متولی انجام شود.

وی از راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان نظیر جاده ارتباطی دهدشت به چرام، مسیر ارتباطی گچساران، بلوار اصلی شهر پاتاوه، اهتمام لازم را داشته باشد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درازا کشیدن تکمیل برخی از پروژه‌های راهسازی در استان، گفت: برخی از پروژه‌ها به دلیل کم‌کاری پیمانکار معطل مانده است و انتظار می‌رود که در دستگاه‌ها در انتخاب پیمانکار دقت کافی را داشته باشند.

کیومرث حاجی‌زاده بیان کرد: در اغلب مسیرهای ارتباطی استان نظیر جاده ارتباطی یاسوج به اقلید، یاسوج به شیراز، یاسوج به اصفهان مشکل آنتن دهی تلفن همراه به یک معضل اساسی تبدیل شده است و این مشکل خدمات رسانی را در مواقع بحرانی با مشکل مواجه می‌کند.

وی از شرکت مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد خواست ظرف دو ماه آینده مشکل آنتن دهی مسیرهای ارتباطی را رفع کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345428
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما