شنبه 4 دی 1400 - 19:28

معرفی یکی از پر طرفدار ترین بخش های هتل المپیک باقری/ پاسخی به یک شبهه/قیمت بهترین مجتمع تفریحی، هتلی و ورزشی یاسوج چند؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری با زیر بنای ۹۵۰۰ متر مربع به عنوان یکی از مراکز تفریحی اصلی جنوب کشور و یاسوج به شمار می رود که دارای بخش های مختلفی همچون سوئیت های مجهز، رستوران شیشه ای ، کافی شاپ، ورزش های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس ، بیلیارد، استخر ، ایروبیک بانوان ، شهر بازی و … است.

سالن بیلیارد:

این دو سالن را باید از پر طرفدار ترین بخش های هتل باقری دانست.

سالن بیلیارد با میزها و ابزار بازی از برترین برندهای دنیا بعنوان یکی از مهم ترین مراکز بیلیارد ایران به شمار می رود که به واسطه همین درجه کیفی و استاندارها، تاکنون چند باری هم مسابقات در سطوح بالای کشوری در آن برگزار شده است.

سالن بولینگ:

سالن بولینگ نیز با چهار خط فعال (برونزویک آمریکا) بازی اولین سالن از نوع خود در کهگیلویه و بویراحمد است.

این سالن با استاندارهای جهانی و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات بولینگ ایجاد شده است.

برپایی این سالن خود آغازی شده بر برگزاری دوره ها و مسابقات بولینگ در استان و حتی مسابقات آمادگی ملی و کشوری نیز در این محل برگزار می شود.

پاسخی به یک سوال و شبهه

فضا و امکانات ظاهری و داخلی مجموعه هتل المپیک باقری این مساله را در اذهان متبادر می کند که در چنین فضایی قطعاً ورودی گران و هزینه های آنچنانی گرفته می شود؟

پاسخ اما دقیقاً عکس این مساله است.

در هتل المپیک باقری هیچگونه ورودی از مراجعان گرفته نمی شود، مدیر این مجموعه در این باره گفت: به هر حال مجتمع هتل المپیک باقری یکی از سازه های باشکوه گردشگری در مرکز استان است، این سازه برای رفاه حال مردم و برقراری دسترسی مردم نجیب استان و ایران از امکانات روز تدارک دیده شده است، در این هتل حضور مردم و مشاهده مجموعه را افتخاری برای خود میدانیم و دلیلی بر مطالبه وجه برای این مساله نمی بینیم.

سجاد ایواز گفت: قیمت همه بخش های این مجموعه با وجود استفاده از برندهای معتبر و استاندارد دنیا اما در سطح مراکز عادی در نظر گرفته شده است.

ایواز گفت: اگرچه بنای هر مرکز تجاری درآمد بیشتر است اما ما در کنار درآمد خدمات ارزشمند و با کیفیت به مردم با مراعات شرایط اقتصادی شان را مهم تر می دانیم. از همین رو قیمت ها را در سطحی تنظیم کرده ایم که همه مردم نجیب استان بتوانند از این مجموعه بزرگ خودشان بازدید و استفاده بکنند.

به گزارش بویرنیوز، مجتمع هتل المپیک باقری بزگترین و مجهزترین مجموعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و از کم‌نظیر ترین ها در جنوب کشور است که هم امکانات هتلینگ، رستوران ساده و گردان، سالن های ورزشی، شنا، ایروبیک و ماساژ را در خود جای داده و هم شهربازی و گیم نت و سالن های همایش و مراسمات و کافه های مختلف را در کنار هم گرد آورده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما