دوشنبه 29 آذر 1400 - 10:03

کشمکش فرماندار و امام جمعه دهدشت با مدیرکل منابع طبیعی بر سر یک انتصاب!(+چند نکته)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

همه چیز از تغییر مدیر منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه شروع شد.

آغاز این تغییر شروعی شد بر داستان کشمکش میان فرماندار و امام جمعه کهگیلویه با مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد!

نگرانی ها به حدی بود که فرماندار گفت اجازه ورود مدیرکل به شهرستان را نخواهم داد و این را هم گفت اگر مدیر انتخاب شده کهگیلویه فرزند این منطقه نبود او را هم به جلسات راه نمیداد.

وحدانی؛ امام جمعه کهگیلویه نیز با ابراز تاسف از این نحوه تکریم و معارفه خواستار انجام تکریم و معارفه در شأن مدیر این منطقه شد.

  • مدیرکل منابع طبیعی استان چه گفت؟

حکمتیان نیز ضمن بیان اینکه حتماً در موعد مقرر برای بازدی از پروژه ها به این شهرستان می رود و مساله ای هم موجب تاخیر نخواهد بود.

حکمتیان گفت: تجلیل و تکریم از مدیر انجام شده، معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی و حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و کارکنان شهرستان همه در مراسم حضور داشتند.

  •  تنش بی دلیل!

اولاً در شرایط کرونایی کار درست را همین مدیر انجام داده است، اینکه در فضایی با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به تکریم و معارفه اقدام شده و در ثانی از صرف هزینه برای پذیریایی در مراسمی شلوغ پیشگیری شده باید تقدیر هم میشد.

اگر دغدغه شما صرفاً مطلع شدن از این رخداد بود امری کاملا درست است و باید پروتکل های اداری در این زمینه رعایت میشد که انجام نشدن آن را باید به پای کج سلیقگی و یا انجام فرایند تغییر بدون مانع(شاید مدیر تشخیص داده با اطلاع رسانی این تغییر ممکن است مانعی سد راه شود) گذاشت به هر ترتیب درست آن اطلاع رسانی به فرماندار بعنوان نفر اول شهرستان بود.

اما اگر حساسیت شما از بعد نظر برای دخالت در انتصاب باشد که به جا نیست، اطلاع داشتن حق شما است اما دخالت در انتصاب خیر!

به گزارش بویرنیوز، اینکه جایگاه و شان شهرستان ها باید حفظ شود امری منطقی است و این دست اقدامات یواشکی زیبنده نیست از طرفی انتظار از همه مدیران برگزاری بدون هزینه و خلوت مراسمات اینچنینی به ویژه در این شرایط کرونای است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345267
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باسلام متاسفانه مدیرکل منابع طبیعی یادشرفت بی احترامی کردن به شهرستان کهگیلویه دهدشت و مسوولان جرم نا بخشودگی است الفبای نزاکت مدیرکلی زیر سوال برده

  2. ناشناس گفت:

    انتصاب مسئولان هر سازمانی به عهده آن سازمان هست و هیچ ارتباطی با فرمانداری و یا استانداری ندارد و فقط اطلاع رسانی لازم هست

  3. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز
    یعنی امام جمعه محترم و جناب فرماندار اینقدر بیکارند که الان تنها دغدغه شان تغیر مثلا رئیس فلان اداره بدون نظرشون انجام گرفته د؟؟؟

دیدگاه شما