یکشنبه 28 آذر 1400 - 17:30

ماجرای کلیپ جنجالی از تونلی در محوره پاتاوه به دهدشت/وا اسفا به حال مردم اگر این مسیر با همین استاندارد اجرای شده!(+فیلم)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه گفت: سهل‌انگاری مشاور و پیمانکار تونل کوه پات باعث ریزش آب از سقف آن شد.

“علی دیانتی” در گفت و گو با ایسنا با توجه به ریزش آب همچون آبشار از سقف تونل کوه پات در محور “دهدشت به پاتاوه” گفت: با توجه به اینکه پشت تونل محل بتون‌ریزی بود و باعث جمع شدن آب می شد الان حالت چشمه‌زار درست کرده است.

وی افزود: باید مشاور قبل از کار به پیمانکار می‌گفت این محل زهکشی شود اما متاسفانه اینکار را نکرد.

دیانتی تصریح کرد: بعد از بارندگی با یک کار صحیح و اصولی پیمانکار با لوله این مسیر را زهکشی و به کنار تونل هدایت خواهد کرد که دیگر این اتفاق تکرار نشود.

همچنین “سعید کریمی‌زاد، دادستان شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: این تونل هنوز تمام نشده و استانداردهای لازم را ندارد و به همین دلیل باعث بوجود آمدن این مشکلات می شود.

دادستان دهدشت بیان کرد: در بخش دیگر از جاده پاتاوه – دهدشت هم با توجه به اینکه هنوز کامل تکمیل نشده باعث ریزش شده و هم‌اکنون مسدود است.

گفتنی است که  محور پاتاوه – دهدشت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ است که هنوز به بهره‌برداری نرسیده و این وضعیت یکی از تونل‌های این مسیر است که به طول حدود دو کیلومتر می باشد و با توجه به اینکه مردم دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک از این تونل برای رفتن به شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه استفاده می کنند سالانه تلفات و تصادفات زیادی در این تونل رخ می دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345228
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سی سخت گفت:

    🤔😅بابااین جاده افتضاح بیشترجاهاش…شمانگاه چندکیلومتربعدازروستای گ ردوه کنیدچه خوب واصولی…هرچی جلوتربرویم جاده افتضاح تر…جاهایی داره اینقدرکم عرض ساخته شده منتظرفاجعه باشیداگه قراره ترانزیتی بشه…

  2. امیر گفت:

    سال۷۳تصویب شد یعنی۲۷سال پیش.ای بوبومی.انشالله ۲۷سال دیگه نوهامون افتتاح می کنن…تمام پروژهای استان درمدت بالای ۳۰سال به اتمام می رسن.اگر کسی پروژه ای سراغ دارد که درکمتراز۱۰سال به اتمام رسیده بیاد جایزه بهش بدم.البته پروژه ملی..پل دوم بشار.قطاریاسوج.جاده دهدشت پاتاوه.سدتنگ سرخ.سدسرگچینه.دوبانده کردن یاسوج به پل قره.تله کابین یاسوج.کمربندی ۴۵متری یاسوج.پل دوم جاده مهریان به فرودگاه جاده اصفهان البته این۳۰سال ردکرده و آماده ثبت درگینتس هست.جابجای زندان.وخیلی پروژهای دیگه …..

  3. هم استانی گفت:

    من یک بار از این جاده عبور کردم خطرناکترین جاده کشور است توصیه می کنم اصلا از این مسیر عبور نکنید.

  4. ناشناس گفت:

    توصیه می کنم ازین مسیر عبور نکنید.

دیدگاه شما