یکشنبه 21 آذر 1400 - 12:16

جاده یاسوج به اصفهان باز هم حادثه ساز شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر تصادف در محور کمربندی یاسوج – اصفهان، یکی از جاده‌های پرحادثه استان ۳ تن زخمی شدند.

به گزارش بویرنیوز، جهانبخش وحدت نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر برخورد خودرو سمند و ریو در جاده کمربندی یاسوج – اصفهان موجب مصدومیت سرنشینان این خودرو‌ها شد.

او افزود: این حادثه در کمربندی پل زردک رخ داد و بلافاصله به دلیل مأموریت آمبولانس اورژانس شهرک فرودگاهی، آمبولانس پایگاه ۵ شهری به منطقه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند ادامه داد: همچنین راکب موتور سیکلت در جاده مادوان بر اثر برخورد با خودروی پیکان در منطقه مادوان به شدت مصدوم شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمبولانس اورژانس بلافاصله در منطقه حاضر و بعد از اقدامات لازم راکب موتور سیکلت را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

جاده کمربندی یاسوج – اصفهان یکی از مناطق حادثه خیز است، و متأسفانه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز اقدام جدی برای توسعه و ساماندهی این جاده انجام نداده اند.

توسعه و ساماندهی محور کمربندی یاسوج – اصفهان یکی از طرح‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345078
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اخی و بخت این استان و جاده هاش و مسئولین در خواب ش

دیدگاه شما