یکشنبه 21 آذر 1400 - 10:41

یاسوج صاحب میدان میوه و تره‌بار شد/پایان حاکمیت دلالان در بازار میوه

میدان میوه و تره‌بار یاسوج پس از سال‌ها چشم انتظاری دوشنبه ۲۲ آذر افتتاح می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، کهگیلویه و بویراحمد تنها استان در کشور بود که علی‌رغم تولیدات خوب باغی، فاقد میدان میوه و تره‌بار بود.

مسئولان در دولت گذشته و همچنین شورای شهر دوره پنجم شهر یاسوج تلاش کردند میدان میوه و تره‌‌بار را راه‌اندازی کنند اما میدان راه‌اندازی نشد.

با آغاز به کار دولت سیزدهم، فعالیت شورای ششم شهر یاسوج و  مطالبه‌گری رسانه‌ها، راه‌اندازی میدان و تره بار در دستور کار قرار گرفت و بعد از اینکه پروژه به مزایده  رفت سرمایه‌گذار طرح مشخص شد، اقدامات اولیه صورت گرفت و حالا قرار است روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه به صورت رسمی میدان میوه و تره‌بار افتتاح شود.

افتتاح میدان میوه و تره‌بار خبر خوبی است و باید دید با راه‌اندازی این میدان که با هدف قطع دست دلالان و عرضه میوه با قیمت مناسب است موجب از بین رفتن دلالان می‌شود یا خیر؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345063
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    سلام
    طرح جالبی است ….درود
    از افرادی که با دیدگاه خیرخواهانه و خارج کردن شهرستان از بن بست در جهت کمک به مردمان این مرز بوم فعالیت کرده اند سپاسگزاری میگردد.
    اما مسئولین طرح تدبیری بیندیشند که میدان به دست دلالان و میوه فروشان قدر شهر برای انحراف از فعالیت صادقانه منجر نگردد.
    به قول معروف مافیا در کمین است.

  2. ناشناس گفت:

    استان ما محروم هست و نیازمند توجه جدی و عاجل مسولان و مجریان و متولیان و دست اندرکاران و روسا ی کشوری و لشکری هست.فقر نبود زیرساخت ها نبود امکانات نبود مدیریت شایسته و علنی و حق گرا به معنای واقعی و حقیقی کلمه هم چنان در استان کماکان سایه افکنده هست .همت دلسوزی و تقوا و کاردانی و خداترسی می خواهد.صرف شعار تنها راهگشا نیست باید دل سوزاند باید همکاری و همیاری و همراهی کرد

  3. ناشناس گفت:

    روی هم رفته خدا را شکر که استان قدم هایی برداشته است و راه اندازی این میدان میوه و تره‌بار آن شالله پر خیر و برکت هست

  4. ناشناس گفت:

    اگر دلالان و صاحبان قدرت کارشکنی نکنند عالی است وودرصورت کارشکنی باید نهادهای نظارتی باان‌ها برخورد قاطع انجام دهد تادیگرکسی نتونه حق مردم و ضایع کنه،

دیدگاه شما