جمعه 30 فروردین 1392 - 0:32

حاشیه‌های داغ میتینگ دولت در ورزشگاه آزادی/ شعار “ناهار” ناهار” در ورزشگاه +فیلم + تصاویر دیدنی

بالاخره پس از تبلیغات فراوان، جشنی که با پول بیت المال ملت ایران، بنا بود در تهران از سوی دولت برگزار شود، برگزار شد و مردم از شهرهای مختلف به تهران منتقل شدند تا جشن دولت را گرم کنند.
این مراسم با عنوان «تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی» امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این مراسم امروز پنجشنبه توسط دولت در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است با حاشیه هایی همراه شد که در ادامه می خوانید:
 روابط عمومی ستاد تسهیلات سفرهای کشور با ارسال پیامکی به نمایندگان مجلس از آنها خواسته که بعد از ظهر امروز در جشن این ستاد در استادیوم آزادی حضور یابند.
 درحالی که گروه های هنری در حال برگزاری مراسم هستند، در حدود ۷۰ درصد ار ظرفیت طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شده است و در طبقه دوم نیز تنها ۱۰ الی ۱۵ درصد از ظرفیت تکمیل شده است. طبقه اول ۶۰ هزار نفر و طبقه دوم، ۴۰ هزار نفر ظرفیت دارد.
* بالگرد های هلال احمر در ورودی های ورزشگاه حضور دارند ؛ همچنین دو فرورند بالگرد دیگر به صورت متناوب بر فراز ورزشگاه آزادی پرواز می کنند.
 در مواردی حاضران نسبت به سردادن شعار و تشویق تیم های ورزشی اقدام می کنند. در این میان تیم هایی از جمله استقلال، پرسپولیس و منچستریونایتد از سوی حاضران تشویق می شوند.
 علی رغم آنکه حاضران در ورزشگاه در بسیاری از موارد به صورت استانی تفکیک شده اند اما تفکیک جنسیتی برای حضور مجزای مردان و زنان در ورزشگاه صورت نگرفته است.
* عمده حاضران با لباس ها و کاورهای هلال احمر در ورزشگاه حاضر شده اند و برای تمایز استانها از کلاه های آفتابی با رنگ های مختلف استفاده شده است.
  یک تابلوی بزرگ از آرم سازمان هلال احمر در بخش مرکزی ورزشگاه از سوی حاضران در دست گرفته شده است.
* در چند قسمت از ورزشگاه شعارهایی همچون سال حماسه سیاسی و اقتصادی و اللهم عجل لولیک الفرج نصب شده است
*  هم اکنون مراسم رقص محلی با حضور گروه های استانی بر روی سکوی نصب شده بر دایره وسط ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است .
* در حال حاضر گروه استان کردستان در حال اجرای مراسم است؛ پیش از آن نیز گروه های محلی از استان دیگر به اجرای مراسم پرداختند.
 ۶ عدد آمبولانس برای امداد رسانی احتمالی در خط دو میدانی کنار زمین ورزشگاه آزادی حضور دارند.
* بر روی لباس های گروه های هنری برخی استان ها، آرم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نقش بسته است.
 قرار بود همایش دولت ساعت ۱۰ صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما هنوز به دلیل عدم تکمیل ظرفیت ورزشگاه، این همایش آغاز نشده است.
* تعداد زیادی از نیروهای کاورپوش با رنگهای نارنجی راه داری، سرخ رنگ هلال احمر و دیگر آرم های سازمان های دولتی  در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند، نکته جالب توجه حضور تعداد کثیری از نیروهای هلال احمر کل کشور درورودی های مختلف ورزشگاه آزادی است.
* تعدادی از حاضران در مقابل درب ورودی، شعارهایی در حمایت از برخی از تیم های فوتبال سر می دهند.
* در حالی که هنوز ورود به ورزشگاه آزادی جریان دارد انبوهی از بطری های آب معدنی در حوالی دربهای ورودی ریخته شده است. بر اساس این گزارش از ورودی بطری و برخی اقلام دیگر به داخل ورزشگاه خودداری می شود و بر همین اساس اذحام زیادی از زباله در ورزشگاه وجود دارد.
* در حال حاضر تا همین لحظه در حدود نیمی از طبقه اول ورزشگاه پر شده است و ورود نیروهای متعدد از شهرهای مختلف ادامه دارد .
 برای اجرای این مراسم سکوی دایره ای رنگ در وسط ورزشگاه برای اجرای مراسم ایجاد شده است. روز گذشته اخباری مبنی بر هزینه ۵۰۰ میلیونی به منظور ایجاد این سکو منتشر شده بود.
* در کنار توزیع ساندویچ، ساندیس و کیک به حاضرین،”راتیل” که اسپانسر اصلی این میتینگ است، به هر نفر یک عدد سیمکارت هدیه داده است!

[stream flv=x:/boyernews.com/video/meeting.flv embed=false share=false width=550 height=350 dock=true controlbar=over bandwidth=high autostart=false responsive=16:9 /]

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34497
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. معترض گفت:

    پول بیت المال رو بده به مردم فقیرو بیچارهای که دارن از گرشنگی میمیرن جناب رییس جمهور.

  2. واقع بین گفت:

    بویر نیوز مگه پول بیت المال نیست که هر ساله 14و15 خرداد جمعیتی چندین باربر این جمعیت و میبره تهران به بهانه های مختلف این پول و بدن به فقیر وبیچاره ها بقول معترض یا اشتغال ایجاد کنن باهاش

  3. ناشناس گفت:

    چرا این همه شلوغش کردین. مگه از خدا نمی ترسین. قبلش یه طور توهین می کردین الان هم یه طور!
    اینها که همش بدبخت بیچارن؟
    این ها قرار بود امنیت تهران رو به هم بزنن.
    قصه شده همون قصه تهمت های به دولت که گفتن برای انتخابات برنامه داره و نمی دونم چقد هزینه کرده که مجلس بشه مجلس مشایی و قص علیهذایی که می گفتید.
    برید توبه کنید.
    به خدا فردا روز باید جواب احمدی نژاد رو بدید. هر تهمتی خواستید می زنین.

    • ناشناس گفت:

      بیا برو بابا
      تو نمی دونی سیاست و با چه س ای می نویسن
      بی بصیرت

    • علی گفت:

      اینها همه کارگر هستن مگه چه اشکالی داره کمی هم به فکر خوشحالی این کار گرها باشیم گفتین مشایی میاد بیچاره نیومد گفتین دولت میخواد کاندیاتوری مشایی رو اعلام کنه چنین چیزی نیود ..چرا اینهمه دروغ سرهم می کنین ..نمی دونم بعضی ها از اینکه احمدی نژاد تخریب بشه چی عایدشون میشه خدا از سر تخسیراتشون بگذره…

  4. ناشناس گفت:

    من خودم یکی از اعضا هلال احمر هستم
    بجز خستگی وآفتاب سوختگی درمقابل اشعه مستقیم خورشید وگرسنگی هیچی نصیب مان نگردید.
    حروممون باشه اگه ب ما سیمکارت یا هر چیز دیگه ای داده باشن اونجااااا

  5. بویراحمدی دلسوزنظام ومردم گفت:

    ببینید ارزش های انقلاب وخون شهدا رو چطوری به بازی گرفتن/امان از کارهای شبه سیاسی نه سیاسی این دولت مردم فریب/این ها همه فریب افکار عمومی است/توده ی ارزش گرا ودلسوز دین و انقلاب ومردم باید جواب این کارها را با بصیرت بدهند/به قول رهبر عظیم الشانمان بصیرت یعنی این که بدانیم شمری که سرامام حسین را برید همان جانباز جنگ صفین است که در رکاب علی جنگید/حالا مردم بدانید احمدی نژادی که خون به دل رهبری می کند همان کسی است که خود را از جنس مردم معرفی می کرد ولی حالا از جنس مشایی است و قدرت را بر خدمت ترجیح می دهد.والعاقبه للمتقین

  6. ناشناس گفت:

    سکوی دایره ای رنگ؟ این دیگه چه جور رنگیه. ولی در کل جالب گزارش نوشتید. مرسی.

  7. حالا گفت:

    من هم اونجا بودم از رایتل خبری نبود! پس حرف الکی نزنید..

دیدگاه شما