پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 23:48

خروش گچساران در فوتبال ایران + تصاویر

گروه ورزشی : تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پس از سال‌ها انتظار هواداران چهار آتشه فوتبال در این شهر فوتبالی و نفتی توانست این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده و گچساران را در فوتبال کشور با صعود به رده‌ای بالاتر مطرح کند.

به گزارش بویر نیوز، گچساران بنا بر قولی اکنون حدود 20 درصد از نفت کشور را تأمین می‌کند و قطب نفتی و یا همان بام نفتی ایران به حساب می‌آید.

در این شهر که طوایف مختلف با تفاهم و یکپارچگی در کنار هم زندگی می‌کنند فوتبال نیز معجونی از همه استعدادهای این مردم خون‌گرم شده که با اندک توجه بیشتر می‌توان فوتبال گچساران را به عنوان قطب فوتبال کشور معرفی کرد.

در این میان تنها صنعت و یا شرکتی که در این شهر می‌تواند به ورزش کمک کند شرکت نفت گچساران است چرا که این شهر به غیر از نفت صنعت و یا شرکتی دیگر برای حمایت از جوانان و نوجوانان خلاق خود ندارد.

شرکت نفت گچساران از دهه‌های گذشته تاکنون حامی ورزش در این شهر بوده و این حمایت در سال‌های مختلف شدت و ضعف داشته است.

بی‌شک شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با همه زیرساخت‌های خوب ورزشی اگر از سوی مسئولان استانی بیشتر و بهتر تشویق و یا ترغیب شود خواهد توانست با ظرفیت‌های بالای خود جوانان با استعداد را بیش از این به ورزش کشور معرفی کند.

اکنون شرکت نفت گچساران با حمایت از تیم فوتبال خود نیمی از راه موفقیت را طی کرده و اگر این حمایت‌ها را با برنامه‌ریزی بهتر و بیشتر ادامه دهد به یقین در سال‌های نه چندان دور شاهد حضور تیمی از این دیار در لیگ برتر نیز خواهیم بود.

 شرکت نفت گچساران در چندین رشته ورزشی در لیگ‌های برتر و دسته اول کشوری مشغول به تیم‌داری است و حتی برخی از این تیم‌ها عناوین قهرمانی آسیایی را نیز کسب کرده‌اند که با توجه به این تجارب خوب و ارزنده در عرصه فوتبال هم می‌توانند به معرفی گچساران و فرزندان با استعداد آن کمک کنند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران امروز مزد زحمات مدیران پرتلاش شرکت نفت و گاز گچساران را داد و آرزوی دیرینه هواداران فهیم فوتبال در گچساران را به حقیقت نزدیک کرد.

آنچه که امروز در سیمای جوانان گچسارانی به خوبی دیده می‌شود شور و شوق و امید است که پس از سال‌های سال با داشتن همه ظرفیت‌ها خواهند دید که تیمی از این شهر فوتبال‌خیز در رده‌های بالای فوتبال کشور در فصل آینده هنرنمایی خواهد کرد.

اما بار وظایف مدیران شرکت نفت گچساران از این پس سنگین‌تر خواهد شد چرا که با داشتن هوادارانی که با همه وجود فوتبال را می‌فهمند و هر یک تحلیل‌گری در این عرصه هستند کار برای هر مدیری سخت خواهد بود.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34492
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فوتبالیست واقعی استان گفت:

    اینو بهش میگن تیم نه شهرداری سهر ما، حداقل 7 بازیکن فیکسش بازیکن شهر گچساران بودن با این که یه بازیکن فیکس بومیشون (فرشید علیزاده) محروم بود نه تیم شهرداری که متأسفانه در اصل تیم شهرداری (شیراز، اصفهان و تهران) نه شهرداری یاسوج، 4 سال به بومیاشون بها دادن تا به اینجا رسیدن اما ما چی؟؟؟؟

دیدگاه شما