دوشنبه 1 آذر 1400 - 8:07

انتقاد تند عضو شورای شهر یاسوج از استاندار/کدام پول را استانداری داده و یا جلسه بررسی مشکلات را گذاشتید و حالا منتقدید؟!

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از اظهارات اخیر استاندار در شورای مسکن استان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش بویرنیوز: هدایت‌الله امیری در جمع اصحاب رسانه در خصوص اظهارات اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر کم کاری در حوزه مدیریت شهری یاسوج علی‌رغم دریافت بودجه و اعتبارات اظهار کرد: اگر آقای استاندار را دیدید سلام ما را هم به ایشان برسانید! اکنون چند ماه از مدیریت ایشان در استان می‌گذرد اعضای شورای شهر مرکز استان موفق به زیارت استاندار نشده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد شدید از اظهارات اخیر استاندار که در نشست شورای مسکن ایراد کرده بود افزود: تاکنون در هیچ دوره‌ای به یاد نداریم که استاندار بعد از چند ماه حضور در استان اعضای شورای شهر را به حضور نپذیرفته باشند.

وی تصریح کرد: استانداران اصولگرا و اصلاح‌طلب زیادی در این سال‌ها در استان مدیریت کردند و اگر اولین نشست خود را با شورای شهر برگزار نمی‌کردند حداقل دومین یا سومین نشست آنها به دلیل اهمیت موضوع با اعضای پارلمان شهری مرکز استان بود.

امیری با بیان اینکه خود من در قالب جریان اصولگرا تعریف می‌شوم لذا کسی نمی‌تواند انتقاد مرا حزبی یا خطی تفسیر کند افزود: از جناب آقای استاندار سوال می‌کنم پولی که داده‌اید و ما کار نکردیم کدام بوده است کدام پول را به شورا و شهرداری تزریق کرده اید که ما ندیدیم و نشنیده‌ایم.

وی افزود: اصولا کدام جلسه را برگزار کرده اید تا ما و شما یکدیگر را بشناسیم و مشکلات را بگوییم.

این عضو شورای شهر یاسوج گفت: اگر پولی را مستقیم به شهرداری داده‌اند به ما هم بگویند که این پول را داده‌ایم اما کاری انجام نشده تا مردم فکر نکنند در این دوره پول کلانی از استانداری داده‌اند و ما با آن کاری نکرده‌ایم.

امیری تصریح کرد: ممکن است منظور آقای استاندار پول‌های قبلی باشد که در دوره‌های گذشته به شهرداری داده شده و شاید کاری انجام نشده باشد که مطمئنا اظهارات اخیر ایشان با چنین نقطه نظری از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: به دنبال تعامل با استاندار محترم هستیم به دنبال تقابل نیستیم اما انتظار داشتیم لااقل در همان بدو پذیرش مدیریت کلان استان اعضای شورا را فرا می خواندند و مشکلات شهری را با هم مرور می‌کردیم و انتقادات ایشان را گوش می‌دادیم و اگر نقیصه‌ای بود برطرف می‌کردیم که متاسفانه تاکنون چنین نبوده است.

به گزارش بویرنیوز، پیش از این استاندار از وضعیت شهر و شهرداری یاسوج و اقدامات بسیار زیاد بر زمین مانده در شهر یاسوج انتقاد کرده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344605
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بازار گفت:

    درود برامیری حالا که امیری این ادعا رادارد مجموعه استانداری مدرک رو کند این ملت چپ وراست نمی شناسنند

  2. ناشناس گفت:

    امیدوارم که خدا چپ وراسته چپ وراست کنه که تش نهان من ایمملکت سی منافع خشو

  3. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر احمدی استاندار انقلابی و توانمند استان. مجموعه شهرداری باید پاسخگو باشن جناب امیری لطفا پاسخگو‌باشید و‌ به شهردار بخواهید که پاسخگو باشن و برای افکار عمومی شفاف سازی کنن.

  4. امیر گفت:

    این اقای امیرو و سایر دوستنانش در این سالها به جز حرف الکی تحویل این شهر پر از دست انداز نداده اند.
    اگر راست میگوییند دوماه اعضای شورا حقوق نگیرن و صرف اسفالت یک خیایابان نمایند.
    خاک بر سر شهروندی که رای طایفه ای میدهد این هم نتیجه شورای شهر یاسوج از گذشته تا الان

  5. زنبور گفت:

    آقای امیری ! شما باید همراه آقای هدایت خواه، شیخ پناهی یا شیخ عبدی پور می رفتید تا استاندار شمارا بشناسد

  6. یاسوج گفت:

    شهردار نداریم چون شورای درست حسابی نداریم

  7. راه شهدا گفت:

    متاسفم برای کسانی که رای به این شورا دادند رای طایفه ای بایدم چنین شورایی بشه که چنین شهردار ضعیفی ازش بیرون بیاد
    جالبترش اینه همین افرادی که به این شورا رای دادن بیشترین انتقاد رو هم از وضعیت مضخرف شهر یاسوج دارند
    هیچ وقت نباید امیدی به بهتر شدن شهر یاسوج داشت تا این افراد شورا هستند چون تا این افراد شورا هستند شهردار هم ضعیفه و یاسوج هم همینطور درجا میزنه
    4 ساله جناب مقدم شهرداره هروقت باهاش مصاحبه می کنند میگه تا 3 ماه دیگه پل بیمارستان امام سجاد به بهره برداری میرسه و زیر بار ترافیک میره بعدیشم میگه 45 متری آیت الله ملک حسینی 95 درصدش آزاد سازی و کار شده.
    95 درصد جناب شهردار یعنی فقط علائم راهنمایی و… مونده که بهره برداری بشه اگر این دوتا پروژه در یاسوج نبود تو مصاحبه ها چی باید میگفتی
    ضعیف ترین شورا و شهردار عالم را یاسوج دارد چون مردم خاستن و رای دادن متاسفانه

دیدگاه شما