جمعه 28 آبان 1400 - 13:38

اتفاق عجیب برای پتروشیمی دهدشت/به رگبار بستن پتروشمی/اینطور فضای امن برای سرمایه گذار آماده می‌کنید؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

این بخشی از گزارش روابط عمومی شرکت مجری پتروشیمی دشت مازه کهگیلویه در خصوص تیراندازی افراد ناشناس به این مجموعه بوده است.

این در حالیست که همواره از نبود سرمایه گذار در کهگیلویه و بویراحمد گفته ایم و از رنجی که به دلیل نبود همین مهم می کشیم و عدم توسعه و تداوم محرومیتی که مستقیماً مرتبط با همین نقیصه است همواره دغدغه مان بوده است.

چرا افرادی باید به خود اجازه دهند اینچنین بی مهابا به امنیت یک سرمایه گذار بتازند؟!

اگر مسئولان دغدغه حمایت از سرمایه گذار دارند به خصوص استاندار که تعهد هم داده که شخصاً مدافع و حامی سرمایه گذاران باشد چرا باید اجازه دهند فضای اینچنینی برای نا امن کردن استان و محدوده فعالیت سرمایه گذاران توسط عده ای ناشناس ایجاد شود؟!

انتشار این مسایل توسط بخش خصوصی ضربه بزرگی بر پیکره وجهه استان است و انتظار از دستگاه مقتدر قضا شناسایی و برخورد با عاملان این‌چنین حوادث است تا شاهد تکرار آن و زدودن فضای امن برای سرمایه گذاران نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344523
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمدواحد گفت:

    دستگاه قضایی باقدرت برخوردکنید مسامحه واغماض نکنید بامسببان برخورداکیدوشدیدخواست مردم استان است امنیت خط قرمز مردم ومسئولان است کسانیکه امنیت مردم وخصوصاسرمایه گذاران رابه خطرمی اندازندوناامنی ایجاد می‌کنند شرورهستند وبااشراربایدباقدرت برخوردکرد

  2. علیرضا رضایی گفت:

    احتمالا مقدمه ای برای قطع همکاری است میخواهن جمع کنند بروند بهانه جور میکنند. نیروهای امنیتی میتوانند کشف کنند که مسئله چیست.

دیدگاه شما