یکشنبه 23 آبان 1400 - 21:00

بهترین هتل کهگیلویه و بویراحمد کجاست؟/سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی برای توسعه توریسم یاسوج /قیمت های باور نکردنی(+عکس)

محمود سپهر- پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

روز گذشته (۱۸ آبان ۱۴۰۰) به دعوت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تور بازدید از یکی از مجتمع های گردشگری استان در یاسوج برای خبرنگاران برگزار شد.

مقصد مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری بود.

اسمش را شنیده بودم و تصاویر آن را هم دیده بودم. ساعت حدود ۵ وارد این مجتمع شدیم.

مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری از آنچه شنیده بودیم با شکوه تر بود، ساخت و طراحی آن را بسیار کم و تنها در چند شهر ایران از جمله تهران و کیش و شیراز دیده بودم. زیبا بود هم از بعد معماری و بصری و هم کیفیت کن نظیر بود.

در کنار کافه های به روز ، سالن بولینگ، بیلیارد، بدنسازی و استخر آن با امکاناتی که اولین بار است در کهگیلویه و بویراحمد و حتی جنوب ایران فراهم شده و همه از برندهای معتبر جهانی به شمار می‌رود، تجهیز شده است.

رستوران گردان برای نخستین بار در استان برای علاقه مندان در این مجتمع طراحی و اجرا شده است و با نمای زیبایی که بر فراز یاسوج برای آن تدارک دیده شده فضایی کم نظیر و آرام را برای مراجعان در دسترس ساخته است.

سالن کنفرانس و اجتماعات هم از بخش های دیدنی این مجتمع بود ، فضایی برای جلسات فراهم شده که به خوبی قابلیت برگزاری انواع مراسمات رسمی و خانوادگی حتی در سطح بین المللی را دارد.

  • برخلاف باور عموم اما قیمت ها بسیار معمولی و در حد بضاعت عموم مردم است.

سالن ماساژ، ایروبیک بانوان، شهربازی و گیم نت با به روز ترین تجهیزات از دیگر بخش های این مجتمع عظیم است.

سجاد ایواز مدیر این مرکز گردشگری به خبرنگاران گفت: مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری با زیر بنای حدوداً ۹۰۰۰ متری احداث شده است.

او گفت: این مجتمع با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی برای توسعه صنعت توریسم کهگیلویه و بویراحمد و رونق به گردشگری در یاسوج و در جهت خدمت رسانی به مردم استان احداث شده است.

ایواز ادامه داد: مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری در ۷ طبقه و با امکاناتی از برترین برندهای دنیا در بخش های هتل و اقامتگاه، رستوران ثابت و‌ گردان، کافه و کافی شاپ، استخر، سالن های ایروبیک و بدنسازی، سالن کنفرانس و مراسمات، شهر کودک و گیم نت با جدید ترین فناوری های روز و … از ابتدای ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیر این مجتمع گفت: اگرچه افتتاح رسمی این مجتمع هنوز انجام نشده و موکول به حضور یک مقام ملی شده اما در ابتدای امسال برای آغاز خدمات دهی به مردم نجیب استان وارد مدار خدمات رسانی شد.

اشتغالزایی ۱۸۰ نفر یه صورت مستقیم آنهم برای کهگیلویه و بویراحمد که حتی ۱ اشتغال هم مهم و حیاتی است از نکات بارز این مجموعه است.

او بیان کرد: به صورت مستمر در حال بروز رسانی خدمات این مجتمع هستیم تا شاهد مرکزی کم نظیر حتی در خاورمیانه باشیم ، البته اکنون نیز هم از بعد طراحی و معماری و هم کیفیت ساخت و امکانات فراهم شده در کشور کم نظیر است.

ایواز گفت: بازدید از مجتمع رایگان است، درب مجتمع گردشگری هتل المپیک باقری به روی همه مردم باز است از طرفی اگرچه این مجتمع در سطح بین المللی طراحی شده اما در سرویس دهی به مردم حداقل ها را در نظر گرفته و با مقایسه قیمت ها به خوبی و ملموس ارزان بودن خدمات آن روشن می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، قطعاً آنچه این هتل را متفاوت از نمونه های خود در کشور میکند [ارزان بودن خدمات، رایگان بودن بازدید از مجموعه، کیفیت بالا در کنار قیمت کم در زمینه بخش ها به ویژه هتل و رستوران، تجهیزات تماماً خارجی از برترین برند ورزشی دنیا و مهمتر از همه مکان قرار گرفته در فضایی با دید ۳۶۰ درجه و مشرف به بهترین فضای بصری پایتخت طبیعت ایران زمین است].

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344328
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خسروانی گفت:

    درود بر جناب باقری که با تدبیر و دور اندیشی ابن مجموعه بزرگ و عالی را با هر زحمتی ساخته و به بهره برداری رساندند، انشااله دولت همکاری نمایند تا چنین پروژه های پر هزینه و مناسب برای این دیار بتواند به حیات خود ادامه دهد

  2. محمد درگاهی گفت:

    مبارکتون باشه جناب اقای باقری.انشالله خیرشوربینی.مایه افتخاره.همچنین بنای با شکوه وعظمت در استان ساخته شده.عالی.عالی.عالی….کاشکه ما هم بتونستمی یه خونه صد متری برای خودم بنا کنم..ولی……………….🖤🖤🖤🖤🖤

  3. فقیر مطلق گفت:

    درود بر جناب اقای باقری عزیز که چنین طرح و ایده ای را در مرکز این استان اجرایی کردن و باعث افتخار و سربلندی این دیار و بوم شدن. انشاالله که فرزندان عزیز این استان با چنین سرمایه گذاریهایی در این استان باعث افتخار افرینی بیشتری باشند. برای ایشان ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم

  4. امین گفت:

    من رفتم

    واقعنی لوکس
    با امکانات بروز

    رستوران گردان

    از لحظاظ قیمت اختلاف کمی با بیرون داره که اونم بابت خدمات و جاشه

  5. ناشناس گفت:

    درووود بر شما

    به امید دیدن چندین هتل و مجموعه از این دست در استان

  6. علی گفت:

    استان کهگیلویه وبویراحمد، درکل استان صرفا یک هتل دارد وهمین هتل هیچ امکاناتی ندارد، در کل استان صرفا یک کتابخانه کتابفروشی وجود دارد، درکل استان هیچ صرافی وجود ندارد یعنی شما اگر قصد داشته باشید که یک دلار یا یک ارز خارجی بخرید باید تشریف ببرید خوزستان یاشیراز،

  7. فرزند پایتخت طبیعت ایران (ياسوج) گفت:

    من هنوز نرفته ام منتها آن طوری که شنیده ام و نمای ظاهری آن مجموعه را دیده ام قطعا جالب و دیدنی می باشد
    ازمالک وکارآفرین آن مجموعه جناب آقای باقری کمال تشکر وقدردانی رادارم باتوجه به اینکه ازاستانهای محروم کشور می باشیم اما مردمانی فهیم ومهمان پذیر و دانا وشجاع ودلیر می باشیم خواهشمند است جهت استفاده عموم درقیمتهای فعلی هم صرفنظر نماید ودرحد ممکن کاهش نموده مجددا از این کار آفرین خوش سلیقه تشکر وقدردانی وسپاس فراوان را می نمایم

    امضاء =فرزند پایتخت طبیعت ایران زمین وآریوبرزن(ياسوج)
    سهراب ایمان زاده

  8. حدیث گفت:

    بسیار عالی♥️♥️✋🏻✋🏻

  9. فرشید گفت:

    ابروی استان جناب باقری باعث افتخاره

دیدگاه شما