سه شنبه 18 آبان 1400 - 18:15

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد راه حل آسیب های استان را پیدا کردند: «جلوگیری از انتشار توسط رسانه ها»

محمود سپهر- پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: برای جلوگیری از انتشار اخبار آسیب ها و معضلات استان در نقاط مختلف باید نظارتی بر رسانه های استان صورت گیرد.

افتخاری با بیان اینکه آسیب ها در نقاط مختلف استان نباید در فضای رسانه ای منتشر شود ، گفت: برای وجهه استان دقت نظر و انتشار اخبار مناسب نیست.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری استان در این نشست به ارائه برخی آمارهای نادرست در خصوص آسیب های استان در رسانه های اشاره داشت و گفت: در نقاط آسیب زای استان تمرکز بر مشکلات و محرومیت ها و رفع معضلات زیرساختی باشد تا مردم از خدمات و توسعه زیر ساخت ها منفعت صورت گیرد و لزومی تمرکز بر آسیب های همچون خودکشی وجود ندارد.

اینها بخشی از سخنان خارق العاده اعضای ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد بود.

بله درست شنیدید:

راه حل مشکلات و دغدغه های جوانان چیست؟ جلوگیری از انتشار آنها در رسانه ها!

بخواهیم یا نخواهیم، مدعی انکار باشیم یا موافق شفافیت، کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های نخست کشور در زمینه آسیب های اجتماعی است.

اینجا هم فقر و فلاکت بیداد می‌کند هم خودکشی و بیکاری دو معضل اساسی جوانان آن است. اینجا فقر باعث شده برخی ها دست به خودکشی بزنند ، نه یک بار که چندین بار هم اتفاق افتاده البته همه اش این نیست گاهی هم سیری بسیار و عشق چراغ راهی برای حرکت به سَمت ظلمات خودکشی شده، کهگیلویه و بویراحمد حاشیه نشین بسیار دارد  و همین امر گاها موجبات مسائل ناشایست اجتماعی شده…اینها تنها بخشی از اتفاقاتی تلخ است که گوشه ای از واقعیت استان است.

تنها دفاعی که میشود از عدم انتشار اخبار بد استان داشت ، حجم غم و درد بزرگ آنهاست که روح دیگران را هم جریحه دار می‌کند

انکار و نادیده گرفتن مشکلات هیچگاه راه حل درستی برای حل آنها نبوده ، باید ممنون رسانه ها هم باشید که با فریاد زدن آسیب ها و مشکلات حساسیت ها را بر می‌انگیزند تا شاید فرجی برای حل آنها بشود.

به جای تهدید و خط و نشان کشیدن برای رسانه ها تلاش کنید حمایت ها برای حل آسیب ها و مشکلات مردم را جلب کنید. اگر شما درست تلاش کنید در ادامه دیگر آسیب و مشکلی نمی‌ماند که رسانه ها مجبور به اطلاع رسانی آن شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=344304
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زهرا گفت:

    هم الان پیدا ایکنن
    بخدا و یو بیشتر وش اضافه نکنن، خوش کمک بزرگیه
    ما که عادت داریم به گرونی، بی کیفیتی محصولات و نبود نظارت
    ایسو همی ای مشکلات با وجود مسئولان پیگیرمونه
    حالا د مسئولان هم‌نبون باز ما شرایطینه تجربه کردیمه.

دیدگاه شما