سه شنبه 27 مهر 1400 - 13:12

خودسوزی فرزند شهید جلوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

پیش از ظهر امروز یکی از فرزندان شهدا با حضور در جلوی ساختمان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد.

آنطور که شواهد مشخص میکند این اقدام در راستای درخواست اشتغال اقدام به خودسوزی کرده است.

فرد مذکور با درصد سوختگی بالا به یکی از استان های همجوار منتقل شده است.

جزئیات تازه:

سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار این عکس مبنی بر خودسوزی یک نفر در جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این حادثه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک نفر ایثارگر صبح امروز سه شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می کند که مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می کنند و مشکلش را جویا می شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.

وی اظهار کرد: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما میدهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

موسوی تصریح کرد: نیم ساعت بعد برمی‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند.

پس از این اقدام نگهبانان متوجه می شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده و هم اکنون بستری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی موضوع خودسوزی فرزند شهید دستور ویژه ای صادر کرد؛

سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل انگاران را صادر کرد.

وی ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، اظهار داشت: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آنها دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب است.

نماینده عالی دولت در استان خواستار آسیب‌شناسی و بررسی دقیق و در اسرع وقت در مورد دلایل این خودسوزی‌ شد.

استاندار، تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد.

وی به مسئولان بنیاد شهید استان به صورت جدی تذکر داد و گفت: بی توجهی به مطالبات و خواسته های خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار خواستار ورود اداره کل بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهادهای مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و افزود: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به استاندار گزارش شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343799
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پژمان گفت:

    ب نظرتون باید چیکار کنن؟!یه سر به بیمارستان جلیل بزنید ۹۵ درصدش از خانواده ی جانبازا و شهدان

  2. ناشناس گفت:

    خدا به داد مردم استان برسه ایکاش مسولان همه غیر بومی بودن

  3. ممو گفت:

    اخه بچه شهدا وجانبازان عزیز هستند ولی خیلی متوقع نباشند

  4. علی گفت:

    والا چیزی که زیاده شغل برا فرزندان جانبازو شهداست

  5. پاتاوه دنا گفت:

    والا ما ۸فرزندفرهنگی بازنشسته که بعدازپدرمان فقط یک نفرتحصیلات دانشگاهی دولتی باسوابق درخشان تحصیلی داشت حتی یک نفرمان صدایش به جایی نرسید…پدرمان بعداز۳۰سال خدمت صادقانه وباتوجه به اینکه حتی میتوانست به کمیسیون جانبازی مراجعه کندحاضربه این کارنشدوهمه جزو بیکاران هستیم وباشغل آزادداریم امرارمعاش میکنیم…خداچه صبری به ماداداین همه سال…

  6. ناشناس گفت:

    فقر بیداد می‌کنه ای که دستت می‌رسد کاری بکن

  7. ۰ گفت:

    اون وقت ک‌پدرش داشت بادشمن میجنگید اینا ک‌پشت میز نشسته اند کجا بودن در حق روح الله برازید ظلم شده از محبت پدر محروم بود حداقل کاری براش انجام بدادن ک بتوانست خرج ۳ فرزندش بده بخاطر بیماری ک داشت توانایی کارگری نداشت

  8. بی فکر گفت:

    جناب استاندار تمام جوانان استان تیغ براستخوانند ودراستانه خودکشی وخودسوزی مگرهمین جوانهایی که صاف صاف راه میروند درسلامتند.تبعیض بیکاری فقر گرانی وتورم خودخواسته امان جوانان رابریده . لطفا بفرماییدبرای چند نفر میخواهیید دستور ویژه صادرکنید.عمق فاجعه بالاترازاین تصمیمات شتابزده است.

دیدگاه شما