پنجشنبه 22 مهر 1400 - 19:39

شاعر جوان کهگیلویه و بویراحمد فوت کرد

یک شاعر جوان استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز درگذشت.

حسن رزمخواه از جوانان خوشنام در حوزه شعر و ادبیات استان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل تصادف در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در حالت کما به سر می برد، ظهر امروز پنجشنبه دعوت حق را لبیک گفت.

بویرنیوز، رضا خردمند، معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تأیید خبر درگذشت حسن رزمخواه گفت: حسن رزمخواه، شاعر جوان و خوش ذوق اهل روستای نرگاه از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد، متولد ۳۱ شهریورماه ۱۳۶۴ بوده که بر اثر جراحات ناشی از تصادف حدود یک هفته به حالت کما رفته بود در روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ درگذشت.

وی اظهارکرد: رزمخواه اهل روستای نرگاه شهرستان بویراحمد از جمله شاعران انجمن شعر استان بود که بصورت سپید شعر می گفت.

یادآور می شود که خودرو رزمخواه چند روز پیش در محدوده پمپ بنزین معصومی در محور یاسوج _ سمیرم واژگون شد و این شاعر هم استانی به کما رفته بود.

گفتنی است که مراسم تشییع و خاکسپاری حسن رزمخواه، این شاعر هم استان ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ در روستای نرگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343704
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید عین الله موسوی گفت:

    روح بلند وسیع مرحوم زنده یاد آقای حسن رزمخواه ب آسمانها پرکشید عروج زود هنگامش همه دوستان اقارب فامیل بستگان ایل وتبار را داغدار وسوگوار کرد من وخانواده این مصیبت عظما را ب خانواده گرامی وسوگوار رزمخواه وخواهر زاده های عزیز خود خانواده بزرگ علیپور تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم از خداوند طلب عفو وغفران الهی وبرای بازماندگان صبر واستقامت خواهانم ما را شریک غم خود بدانید
    با احترام فائقه سید عین الله موسوی و خانواده

  2. رضا بی باک گفت:

    انا الله واناعلیه راجعون
    بازماندگان محترم مرحوم حسن رزمخواه
    بدینوسیله این مصیبت عظما را به شما بازماندگان محترم مرحوم حسن رزمخواه تسلیت عرض می نمایم واز خداوند بزرگ طلب رحمت و آمرزش برای آن مرحوم وصبر وبردباری برای بازماندگان عزیزخواهانم

دیدگاه شما