چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 21:01

پشت پرده معرفی استاندار کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با رأی اکثریت اعضای هیئت دولت انتخاب شد.

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سیدعلی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد است، با انتصاب او، این برای سومین بار است استانداری بومی برای استان انتخاب می‌شود.

احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است و پیش از این، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیئت امنا و هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.

اما آقای استاندار منتسب به کیست؟

احمد زاده دارای سابقه آشنایی و دوستی با سردار وحیدی؛ وزیر کشور را دارد، با حجت‌الاسلام خطیب؛ وزیر اطلاعات نیز همکار بوده است.

او البته بارئیس جمهور نیز آشنایی دارد و در برهه ای با رئیسی همکار بوده است.

بیشترین شناخت از استاندار جدید استان را باید به خود دولتی ها نسبت داد.

احمد زاده از ابتدا برای استانداری چند استان مطرح بود و حتی شنیده های خبرنگار بویرنیوز حکایت از مطرح شدن نام او برای چند وزارتخانه نیز دارد اما در نهایت جمع بندی این بود که احمدزاده به واسطه شناختی که از کهگیلویه و بویراحمد دارد میتواند این استان را که یکی از قطب های استراتژیک از نظر منابع طبیعی، آب و نفت و گاز است را مطابق با خط مشی دولت سیزدهم راهبری کند.

احمد زاده نه تنها خروجی لیست نماینده‌ها نبود که برخلاف برخی ادعاها در فضای مجازی، وابسته و معرفی شده از جانب هیچکدام از نماینده های استان نبود. معرفی او از طرف وزارت کشور بود که در ادامه مخالفتی هم از سوی نماینده های استان در قبال مطرح شدن نامش نشد.

او وام دار و وابسته به نمایندگان و اقلیت خاصی نیست و این در ادامه، مسیر را برای تصمیمات و موضوع گیری های خوب و شایسته فراهم می‌کند، ارتباط قابل توجه او با دولت قطعاً ظرفیتی جدی و بالقوه برای هموار شدن مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=343220
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روانگرد گفت:

    انشاء الله در پیشبرد اهدافش جهت خدمت به استان موفق وسربلند باشد وحامی قشر محروم واسیب پذیر باشد.خداوند ایشان را درمسیر صحیح انقلاب وزنده نگه داشتن رشادت ودلاورمردان ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس وشهدا یاری نماید ،خدمت گذاری صدیق برای استان باشد

دیدگاه شما