دوشنبه 22 شهریور 1400 - 17:25

جان باختن ۶ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۱۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۶ بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست دادند.

بویرنیوز– دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۳۳۴ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۷۸ نفر مبتلای قطعی و ۳۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۷ هزار و ۱۶۵ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۹۳۰ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ۳۰ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند و از ۵۶۱ نمونه رپید تست حدود ۱۴ درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه و بهمئی بودند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد. بنابراین از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایند تا ان‌شاءالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در ایر کرونا برسیم.

وی بیان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها ،عدم حضور در تجمعات و مکان های شلوغ و پر تردد و تزریق واکسن را هرگز فراموش نکنید تا انشاالله بتوان شاهد کنترل بیماری در استان باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342943
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما