شنبه 6 شهریور 1400 - 13:07

فوت تلخ پدر و دختر در کهگیلویه و بویراحمد در فاصله ۳ روز بر اثر کرونا/سوالاتی مبهم در خصوص مدیریت کرونا در استان

امروز خبر فوت یکی از کارمندان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در لا به لای اخبار تلخ کرونایی منتشر شد.

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مهندس فرزانه رضایی از کارشناسان دلسوز و خبره جهاد کشاورزی استان که درباره مصرف بی رویه سم کود و استفاده از رنگ در هندوانه چند بار افشاگری کرده بود، بر اثر کرونا جان باخت.

تلخ ماجرا اینکه پدرش نیز ۳ روز پیشتر بر اثر کرونا در همان بیمارستانی که دخترش بستری شد فوت کرده بود.

مرگ و میر های کرونا این روزها به شدت در حال افزایش است و این زنگ خطر در حالی به صدا درآمده که به گفته مسئولان وزارت بهداشت در استان هایی از جمله کهگیلویه و بویراحمد تا دو هفته آینده شاهد شدت و پیک‌ خطرناک هستیم.

برخی از مخاطبان برای ما نوشتند چرا وقتی درگیری ریه فرد مثلاً ۳۰ درصد و کمتر است ، فرد را بستری نمی‌کنند تا در نهایت با عفونت و درگیری شدید باید راهی بیمارستان شوند و آن موقع نیز شدت بیماری درمان را بی اثر می‌کند.

اگرچه کادر درمان هم خسته هستند و مدت ها است با حداقل امکانات به جنگ ویروسی مهلک رفته اند اما انتظارها از مسئولان بررسی شرایط کنونی و صحت آزمایی این نگرانی مردم و رفع آن است.

خب وقتی خود وزارت بهداشت توصیه دارد با اولین علایم جدی باید روند درمان آغاز شود انتظار قطعاً بستری افراد با شدت درگیری پایین ریه است تا با داروهای مناسب به روند بهبود کمک شود.

قطعاً تجویزهایی برای افراد می‌شود اما حضور در بیمارستان و رصد وضعیت سلامت افراد توسط کادر درمان بدون شک مؤثر تر است.

مردم نیز باید مراعات پروتکل های بهداشتی را داشته باشند ، بپذیریم پیشگیری قطعی از کرونا فعلآ تنها با مراعات فاصله گذاری اجتماعی و ماسک ممکن است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342558
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تقصیر خود مردمه دو ماه قبل در مراسم عروسی همه چی رو فراموش کرده بودن تالارها و باغها هم سواستفاده کردن از بیتوجهی مردم و مسئولین الانم که دیگه بیمارستانها ظرفیت تکمیله چیکار میتونن بکنن

  2. آزادی گفت:

    با نهایت تاسف درگذشت خانم مهندس رضایی را به جامعه کشاورزی استان و کارشناسان اداره کشاورزی و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض مینمایم . خدابیامرز ش . بسیار خانم خوش اخلاق و مردمی بودن .واقعا تاسف انگیز بود این خبر

  3. همکلاسی گفت:

    روحت شاد هم شاگردی عزیز

  4. طاهری گفت:

    عرض تسلیت خدمت خانواده محترم حیدری و رضایی. و آرزوی سلامتی برای همسرشان دکتر مهران حیدری

دیدگاه شما