چهارشنبه 27 مرداد 1400 - 8:33

انتشار عکس های خصوصی یک زن توسط همسرش در فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتشاردهنده عکس‌ های خصوصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امروز سه شنبه در این استان شناسایی و دستگیر شد.

بویرنیوز – روح الله شهبازی پور با اعلام این خبر، اظهار داشت: یک خانم با مراجعه به پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد مدعی شد که فردی با مشخصات او صفحه اینستاگرام ایجاد و تصاویر شخصی اش را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که تصاویر منتشره در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تنها در تلفن همراه خانم شاکیه و همسرش نگهداری شده بود و احتمال دسترسی متهم به این اطلاعات وجود داشت.

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا این استان موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات  غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی پور عنوان کرد: متهم که همسر خانم شاکیه بود پس از مواجهه با مستندات انگیزه خود از این اقدام را انتقام جویی به دلیل  درخواست طلاق همسرش اعلام کرد.

وی ابراز داشت: فضای مجازی و شبکه های مجازی مکان مناسبی برای رفع اختلافات خانوادگی و انتقام جویی نیست و با متخلفان اینگونه جرائم بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ شهبازی پور از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در  رسانه های مجازی  یا پیام رسان‌ های موبایلی مراتب را از طریق سایت ملی به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir به  کارشناسان پلیس فتا گزارش کنند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342298
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. faxmodem گفت:

    دقیقا اقدام غافلگیر کننده چجوری بوده !؟؟؟😂

دیدگاه شما