یکشنبه 24 مرداد 1400 - 17:27

افزایش فوتی‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۷۷۵ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۷۵ نفر خبر داد و گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

به گزارش بویرنیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون۶۲۳ بیمار در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد ۲۳۴ بیمار مبتلای قطعی و ۳۶ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۵ هزار و ۵۱۸ گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۸۵۸ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴۴ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در گچساران، بویراحمد و چرام است. همچنین از ۲۲۸ نمونه تست سریع در استان انجام شد که ۲۰ درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در بهمئی، کهگیلویه و بویراحمد بودند.

دکتر یزدان‌پناه با تاکید بر ضرورت ادامه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی حتی با انجام واکسیناسیون سراسری، به افراد مبتلا به کرونا که دارای علایم حاد نبوده و در منزل حضور دارند، توصیه کرد که شرایط قرنطینه در منزل را با شدت بیشتر رعایت کرده و از تردد در سطح جامعه خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: در طی تعطیلات پیش رو همه ملزم به ماندن در خانه و پرهیز از دورهمی و سفر هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342254
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما