پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 19:26

سرنوشت انتخاب شهرداران یاسوج، دهدشت و سی سخت به کجا رسید؟

مدیرکل امور شهری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمان تعیین تکلیف شهرداران سه شهر این استان شهرداری فعلی به کار خود ادامه می دهند.

بویرنیوز– عیسی شهامت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: شهردار باید منتخب شورا باشد،برای پنجم تمام شد و شورای ششم یاسوج هنوز تاییدیه نگرفته است..

وی با بیان اینکه وضعیت شهردار یاسوج مشمول ماده ۹۹ است، اظهار کرد: با این وضعیت استاندار جانشین شورای است که شهر یاسوج ندارد.

مدیرکل امور شهری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در برخی حوزه های ۲۴ استان کشور مشکلاتی وجود دارد که در سه شهر یاسوج، دهدشت و سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد هم این مشکل وجود دارد.

شهامت تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اکنون امکان انتخاب سرپرست شهرداری وجود ندارد وزارت کشور اعلام کرده که شهرداران قبلی تا زمان تعیین تکلیف شورای ششم ادامه دهند.

وی بیان کرد: وزارت کشور، مدیر کل شوراهای وزارت کشور و معاون عمرانی وزارت کشور گفتند که شهرداران قبلی فعلا به کار خود ادامه دهند که با این وضعیت سه شهردار شهرهای یاسوج، سی سخت و دهدشت تا زمان تعیین تکلیف شورای ششم کار خود را ادامه می‌دهند و به محض مشخص شدن وضعیت شورای این شهرها سرپرست و سپس شهردار انتخاب خواهد شد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=342181
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما