چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 20:42

گچساران غرق شادی شد / استاندار برای گچسارانی ها دست زد + حواشی

به گزارش بویرنیوز، با پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در برابر صنعت ساری، مردم این شهرستان  با حضور در خیابان‌ها به شادی و سرور پرداختند.

برپایه این گزارش، بعد از پایان این دیدار جشن پیروزی تیم نفت و گاز گچساران در استادیوم شهدای نفت این شهرستان با حضور جمع زیادی از طرفداران این تیم برگزار شد.

در این جشن که به مناسبت صعود نفت و گاز تدارک دیده شده بود، موسیقی‌های شاد محلی نواخته شد که با استقبال بازیکنان و هواداران نفت گچساران روبرو شد.

تیم نفت گچساران با غلبه بر صنعت ساری با کسب 47 امتیاز از 26 بازی به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

 

گچساران

دیدار نفت و گاز گچساران و صنعت ساری حاشیه‌های زیادی به همراه داشت که حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران همه مسئولان این شهرستان از حواشی جالب و مهم این دیدار بود.

حضور هواداران نفت گچساران ساعت‌ها قبل از آغاز بازی در هوای گرم گچساران و اجرای برنامه‌های شاد از جمله موسیقی‌های شاد سنتی از دیگر حواشی این دیدار بود.

اعتراض بازیکنان صنعت ساری در پی پرتاب دو ترقه بزرگ در زمین از دیگر حواشی این دیدار بود که این اقدام سبب شد تا پرسنل نیروی انتظامی و عوامل اجرایی شرکت نفت واکنش نشان دهند و جو ورزشگاه را به آرامش دعوت کنند.

ترک زمین مسابقه توسط تیم صنعت ساری در پی پرتاب چند بطری آب برای دقایقی چند، از دیگر حواشی این دیدار بود که این اقدام با اعتراض شدید ساروی‌ها مواجه شد.

شکسته شدن سر یک کودک و خونریزی سر وی بر اثر ازدحام جمعیت از دیگر حواشی این دیدار بود که البته این مصدومیت جزئی بوده و کودک برای مداوا به اورژانس اعزام شد.

پرواز هلی‌کوپتر بر فراز ورزشگاه شهدای نفت گچساران و برگزاری جشن صعود با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همراه با موسیقی از دیگر حواشی جالب صعود گچسارانی‌ها به لیگ دسته یک کشور بود.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34185
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حامد‌ آبی از یاسوج گفت:

    هيييييييييي متاسفم براي مسوولين.
    اون موقع كه شهرداري ياسوج به حضور مسوولين نياز داشت، همشون تو خونشون قايم ده بودن. ولي براي نفت و گاز همه شير شدن. حالا معلوم شد كه چرا شهرداري سه ساله كه تا مرز ليگ برتر ميره ولي آخر كم مياره.
    البته كم نمياره. به زور كم مياره. يعني نميخوان بره ليگ برتر

  2. محمد گفت:

    انشاءالله که تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یک موفق باشند

  3. علي گفت:

    چطور جناب استاندار برا بازي فوتبال وقت دارند اما برا ارباب رجوع ؟

دیدگاه شما