سه شنبه 5 مرداد 1400 - 20:55

خبر وحشتناک/ ایران در جمع سه کشور اول کرونا زده!/کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از کنترل خارج می‌شود

🔹️ بویرنیوز– براساس آمار امروز (5 مرداد 1400) وزارت بهداشت، ایران از نظر موارد روزانه ابتلا به کرونا و موارد روزانه مرگ ناشی از کرونا در بین کشورهای جهان به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفت.

🔹️از نظر آمار ابتلا به کرونا، ایران با 34951 مورد پس از اندونزی با 45203 مورد در رتبه دوم جهان قرار گرفت و از نظر آمار مرگ ناشی از کرونا نیز ایران با 357 مورد پس از اندونزی با 2069 مورد و روسیه با 779 مورد در رتبه سوم جهان قرار گرفت.

در کهگیلویه و بویراحمد هم گویا شرایط رو به وخامت است:

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:

از 532 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود 50 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و لنده بود.

هم اکنون 368 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می‌باشند که 120 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 16 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با تایید وجود ویروس دلتا کرونا در این شهرستان گفت:

حضور در مراسمات عروسی و عزا، تجمع در محل پارکها و بلوارهای شهر یاسوج با وجود خاموشی فرصتی ارزشمند برای شیوع این ویروس خطر ناک است که شهروندان یاسوجی به آن توجه نداشته و اگر با این وضعیت پیش برویم کرونا در بویراحمد از کنترل خارج می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=341756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ریواس گفت:

    وقتی مجلس احمقا اصلا نمیدونه ک باید ی فکری به حال واکسن و مردم بکنه و دغدغش فضای مجازی و اینترنته دیگه چه انتظاری دارید؟؟

  2. ناشناس گفت:

    اگر واقعا میخواهید کرونا راکنترل کنید یه سری هم به تالارهای عروسی درمهریان بزنید ببینید چه خبره .شاید شما مسئولان ازکرونا به عنوان سرگرمی استفاده میکنید اگر اقای استاندارکه نماینده دولت دراستان هست واقعا دلسوزه ونمی خوادازاستان به عنوان سکوی پرش استفاده بکنه (تا الان اینطوربوده )اقدام عاجل انجام بده قبل ازاینکه دیربشه

  3. ناشناس گفت:

    مجلس احمق. دولت احمق نیست؟؟

  4. سیسخت گفت:

    بیاییدببینیدجاهای تفریحی سیسخت وسطح شهرش چه خبره

دیدگاه شما