دوشنبه 28 تیر 1400 - 12:15

خسارت بارش‌های شدید تابستانه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت زدن بارش‌های تابستانه در این استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص میزان خسارات وارده ناشی از بارش‌های شدید تابستانه تاکنون گفت: با وجود اینکه از چند روز پیش از طریق رسانه‌ها در خصوص ورود این سامانه بارشی به استان اطلاع رسانی شده است اما شاهد خساراتی در برخی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله بویراحمد، دنا، چرام و مارگون بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در پی این بارش‌ها تعدادی دام عشایر استان تلف شده است، اظهار کرد: برخی از منازل مسکونی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خسارت دیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این بارش ها به جاده های ارتباطی استان از جمله جاده های روستایی خسارت وارد کرده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین ۲ مزرعه پرورش ماهی در منطقه تنگ مهریان یاسوج خسارت زیادی دیده اند.
وی ادامه داد: طبق پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا عصر فردا در سطح ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مردم استان انتظار داریم مراقبت لازم را داشته باشند، رعایت نکات ایمنی را رعایت کنند و از حضور در مسیر رودخانه ها خودداری کنند.

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه این سامانه بارشی تا فردا عصر در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است و میزان خسارات وارده ناشی از این بارش‌ها پس از بررسی و ارزیابی های لازم به صورت دقیق اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، طی ورود سامانه بارشی موسمی جنوبی به استان کهکیلویه و بویراحمد از بعداز ظهر روز یکشنبه ۲۷ تیرماه شاهد بارش‌های رگباری شدید و سیل آسا در سطح این استان بوده ایم و تا عصر فردا ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=341520
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما