دوشنبه 24 خرداد 1400 - 16:39

نامزد انتخابات مجلس گچساران: منتخب مردم باید شجاعت برخورد با فساد را داشته باشد/اگر سفره ای پهن است باید برای همه باشد/نظر حسینی در خصوص نمایندگان انقلابی مدعی شفافیت!

آنکسی که شما انتخاب می کنید باید هم جسارات ، توان و شجاعت این را داشته باشد که از حق و حقوق یک مظلوم و یک شهر دفاع کند و در مقابل ظالم بایستد، ما طاغوت های زیادی را به زیر کشیدیم .

به گزارش بویرنیوز؛ سید ناصر حسینی پور،نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع حامیانش ( طایفه لار) گفت:آمده ام که بگویم در شرایط کنونی خیلی اعتقادی به چپ و راست و اصولگرا و اصلاحطلب ندارم، وقتی می خواستیم به شلمچه برویم و راهی جبهه شویم، همه رزمندگان سوار یک اتوبوس می شدند و آنجا هم همه در یک سنگر بودیم.

وی افزود:دیروز هم این جریان راست و چپ و این خط بندی ها و مرزبندی های سیاسی در کشور وجود داشت و خودش را در عرصه رقابت انتخاباتی نشان می داد و جریان سازی می کرد، اما فرزندان این سرزمین در دفاع مقدس در یک سنگر بودیم و با یک دشمن می جنگیدیم و امروز هم می توانیم با همان تفکر و نگاه جهادی مشکلات را حل کرد و به خط زد و گام های بزرگی برداشت.

اگر قرار است سفره ای پهن باشد، برای همه باشد

حسینی پرو ادامه داد:ما مشکلات شهر و دیارمان را می شناسیم،قرار نیست به کسی دروغ بگوییم ما با مردم صادق هستیم، اگر قرار باشد سفره ای پهن باشد برای همه پهن است و یک وقتی می بینید این سفره رنگین است و یک وقت هم این سفره نون و ماست ، اما مهم این است که شما آن کسی را که انتخاب می کنید امانتدارتان باشد و برای خودش کیسه ای هم ندوخته باشد.

طاغوت های جدیدی رشد کردند

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس تصریح کرد:آنکسی که شما انتخاب می کنید باید هم جسارات ، توان و شجاعت این را داشته باشد که از حق و حقوق یک مظلوم و یک شهر دفاع کند و در مقابل ظالم بایستد، ما طاغوت های زیادی را به زیر کشیدیم اما طاغوت های جدیدی در کشومان رشد کردند.خیلی صادقانه می گویم و بنای ما هم این است که بی پرده حرف بزنیم و سیاسی کاری حرف نزنیم.

ژن های خوب بیت المال را حراج می دهند

وی افزود:بی پرده عرض می کنم شاه و طاغوتی را در سال 57 به زیر کشیدیم و انقلاب اسلامی شکل گرفت، اما در این سال های گذشته طاغوت هایی در این کشور رشد و نمو کرده است که این طاغوت ها نیاز به یک انقلاب دارد ،ته حرف بنده این است که انقلابی کرده ایم و معتقدم که در این انقلاب نیز باید انقلابی صورت بگیرد، انقلابی که عده ای به عنوان ژن خوب در این مملکت آمده اند و بیت المال را براحتی حراج می دهند.

با کسی رودربایستی ندارم

حسینی پور ادامه داد:انقلابی که عده ای به عنوان ژن خوب به معنای واقعی دنبال رانت خواری، ویژه خواری، زمین خواری،کوه خواری و دریا خواری اند، ما اینها را می بینیم و رودربایستی هم نداریم و بنده به عنوان کسی که ثابت کردم که در نگاه عدالتخواهانه خودم با کسی رودربایستی ندارم نه با دوستم و نه با فامیلم.

دبیر جنبش عدالتخواهی در لواسانات

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس گفت:در تهران که بودم اتفاقا بنده اولین کسی بودم به عنوان دبیر جنبش عدالتخواهی که به لواسانات رفتم و برای 150دانشجو در کنار ویلای آقای ” فیروز آبادی” صحبت و بیان کردم که این ویلای 10هزار متری که شما در آن نشسته اید باید تخلیه کنید،چرا که شما منزل دارید و اینجا چکار می کنید؟!.

وی افزود:بیان کردیم این ویلا از آن ژنرال های زمان پهلوی بود که هم درجه نظامی آنان از شما بالاتر بود و همه به معنای واقعی طاغوتی بودند درحالی که شعار انقلابی هم نداده بودند، آنقدر حرف زدیم و گفتیم تا آن ویلای 10هزارمتری تخلیه شد، که باید گفت باکسی هم رودربایستی نداریم و در بحث شفافیت هم همینگونه است.

حسینی پور افزود:اینگونه نیست که با شعار شفافیت وارد مجلس بشویم بعد که وارد شدیم بگوییم نه، این شفافیت هم خیلی خوب نیست!.آقایان مردم با شعار شفافیت به مجلس انقلابی رای دادند،بعد این دوستان ما در مجلس رفتند و دیدند که خیلی هم شفاف بودن خوب نیست و مصلحت اندیش شدند. حالا خیلی از انقلابی ها ناراحتند که شما با یک شعاری مجلس رفتید و چرا رای یتان مشخص نیست؟ چرا در خصوص لوایح ، قوانین و آنجایی که باید موضوع روشن و مشخص باشد ،موضع شما مشخص نیست؟!.

لزوم شفافیت ثروت های بادآورده مسئولین

وی تصریح کرد:ما این شفافیت را به معنای واقعی کلمه دنبال می کنیم و شفافیت نباید تنها از مجلس شروع بشود و باید از دولت و سایر نهادها هم شروع شود، شفافیت اموال مسئولین و حاکمان باید هم مشخص بشود، اما چرا شفافیت اموال مسئولین و حاکمان در مجلس رای نمی آورد بعد در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم رای نمی آورد؟ گویی خیلی از این آقایان ثروت های باد آورده دارند که نمی خواهند این موارد روشن شود.

برخی در ارتکاب جرم باید محاکمه شوند

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس ادامه داد:بعد کسی مثل آقای رئیسی در قوه قضاییه ورود می کند و شعار بحث شفافیت اموال مسئولین و حاکمان را عملیاتی ، اجرایی و ابلاغ می کند،ما معتقدیم حتی یک نماینده مجلس اگر پاک و صادق باشد و کیسه ای برای خودش ندوخته باشد چرا باید مصونت قضایی داشته باشد، شما در ارتکاب جرم باید محاکمه شوید نه اینکه شما 4سال بگذرد و بعد از اینکه آن جایگاه را تحویل دادید شمار ا محاکمه کنند!.

وی افزود:قول می دهم همانطوری که رفتم در مقابل یک دشمن تا بن دندان مسلح، تا جانم را بدهم ای شهدای لار و ای شهدای این شهرستان و ای کسانی که برای آب و خاک و ناموس این ملت رفتید و در مقابل دشمن ایستادید تا امروز هیچ طاغوتی نباشد تا امروز فقیر فقیرتر نشود و غنی هم غنی تر نشود و تا مجموعه ای مثل بورس ملت ایران را به خاک سیاه بنشاند و دست در جیب مردم کند و داشته های مردم را در روز روشن به سرقت ببرد؟!.

امروز یک جان و یک آبرو دارم

حسینی پور اظهارکرد:بنابراین ماهم در کنار شما رفتیم که جانمان را مقابل دشمن قرار دهیم اما دشمن از جانمان یک پای ما را گرفت و امروز هم عرض می کنم، امروز یک جان و یک آبرو دارم و یک توان که با کمک شما همه توان و هم و غم را با کمک این مردم عدالتخواه بکار خواهیم بست تا مشکلات این مردم را شناسایی و دسته بندی کنیم.

باروحیه جهادی مشکلات حل شدنی است

وی در پایان گفت:نمی گوییم در حل مشکلات شق القمر می کنیم و نمی گویم تمام این مشکلات حل شدنی است، اما با روحیه جهادی بخش عظیمی از مشکلات قابل حل شدن است و من آنروز را می بینم که شاهد حل شدن بخش عظیمی از مشکلات باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340432
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما