جمعه 21 خرداد 1400 - 8:48

تاجگردون رسماً از هومان عسکری حمایت کرد

بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان، غلامرضا تاج‌گردون کاندیدای مورد حمایتش در انتخابات میان دوره گچساران و باشت را معرفی کرد.

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون در فایل صوتی که از خود منتشر کرده ابتدا ضمن گلایه مندی و نگرانی از افرادی که در رد اعتبارنامه او به هر دلیلی نفس داشتند از لزوم انتخاب فردی گفت که ریما رد اعتبارنامه را خیانت اعلام کرده است.

او گفت نمی‌تواند تصمیم برای همه مردم بگیرد چرا که مردم خودشان صاحب فکر و شعور بالا هستند و به مسائل نیز آگاه، «اما عقل با عقل چون همراه شود نور افزون شود و ره پیدا شود… چون که زاغان خیمه بر بهمن زنند بلبلان پنهان شدند و دم زدند»

برادرم ساسان تاجگردون برای حمایت از برادر و بنا به درخواست مردم از تمام مسئولیت ها استعفا داد و پا در مسیری پر از مشکلات گذاشت.

همه کاندیدها به جز آنان که پا در مسیر خیانت گذاشتند برای ما محترم هستند.

غلامرضا تاج‌گردون در این بیانیه ضمن دعوت از مردم برای کنار گذاشتن نگاه های قومیتی و طایفه ای گفت: در نظرسنجی های دقیق و چندباره ای که داشتم، با وجود سختی تصمیم به دلیل چسپندگی آرا و دلسوزی آنان که مرا دوست داشتند، اما در نهایت با رأی پیشتاز (اگر‌چه غالب نبود) برادری از قوم بزرگ قشقایی پیشی گرفت، ایل قشقایی همواره همچون برادران خونی من بوده اند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340286
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بابا حیدر گفت:

    فقط جعفری

  2. خورشید امیری گفت:

    جناب تاج گردون بنده اهل نوراباد ممسنی هستم اما به شرف وغیرت حضرتعالی درود می فرستم واقعا” شیر پاک خورده ای با انتخاب قشقایی ها درود ….‌درود…..هزاران .درود…. بزرگ مرد زاگرس نشین تا ابد نامت جاودان باد وخواهد بود

  3. ناشناس گفت:

    برادر تاجگردون، از خیانت صحبت می کنید، ولی شما دو دوره از حمایت تام و تمام همین مردمی که آن ها را متهم به خیانت می کنی برخوردار بوده ای و نماینده مجلس با تمام مزایای آن در پرتو این حمایت ها بوده ای. با این وجود دیگران هم می خواهند مثل شما نماینده شوند حداقل یک دوره و بدانید قرار نیست تا همیشه شما نماینده باشید، الان هم در پی تحقق بخشیدن به حرف خودی” اگر من نباشم ما تعیین می کنیم کی باشد” واقعا خودت را صاحب اختیار مردم هم میدانی.

  4. ناشناس گفت:

    چه خبر از حقوق های نجومی…اخه مگه تو چکار میکردی که ۸۵میلیون میگرفتی و ما برای یه وام ۱۰میلیونی باید یکسال داخل صف بانک باشیم….وای اونی که شما را حذف کرد بدون بازخواست وارد بهشت میشود …چون شما مردم را نسبت به انقلاب بدبین کردی

دیدگاه شما