چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 7:39

مسئول ستاد رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد: اگر اصلاح‌طلب بودم به مهرعلیزاده رأی می‌دادم

مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر اصلاح طلب بودم به محسن مهر علیزاده رای می دادم گفت : آیت الله رئیسی شخصیتی فرا جناهی است.

به گزارش بویرنیوز، آرمان بیگلری در گفتگو با رسانه ها در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری گرو های مختلفی مردمی گفت: آرایش سیاسی انتخابات در سال 1400 متشکل از هر دو طیف سیاسی اصول گرا و اصلا حطلب است.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم حضور پای صندوق های رای سبب تقویت حضور مخالفان می شود اذعان داشت: کسانی که پای صندوق های نظام حاضر می شوند به آرمان ها و ایده آل های خود رای می دهند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی دارای یک شخصیت جامع الشرایطی است، افزود: آیت الله رئیسی نشان داد در سخت ترین قوه نظام یعنی قوه قضاییه در مدت کوتاه تحول آفرین است، از طرفی در زمان تصدی آستان قدس این نقش افرینی و تحول مشاهده شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برخی نگاه های چپ و راست نگران کننده است زیرا شخصیتی مانند آیت الله رئیسی یک شخصیت فراجناحی است، گفت: آیت الله رئیسی بارها بیان کرده است اصلاح طلب و اصولگرا نیستم حزب ما متعلق به مردم است.

بیگلری با بیان اینکه حتی کسانی که نظام را قبول ندارند می توانند با حضور در انتخابات در تشکیل ایران قوی، قدرتمند سهیم باشند، ابراز داشت: کسانی که احساس می کنند گزینه های موجود ایده ال آنها نیست با آمدن پای صندوق های رای به نزدیک ترین فرد به اندیشه خود رای مثبت دهند و در صورت عدم حضور در انتخابات سبب جولان مخالفان کشور خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوالی که اگر یک جوان اصلاح طلب بود کدام گزینه اصلاح طلب را انتخاب می کرد، گفت: همتی دارای نگاه نزدیک به حزب کارگزاران بوده، کسانی که شعار آنها توسعه سیاسی است و نگاه عادلانه و توزیع متوازن در سالیان گذشته توسط آنها مشاهده نشد، اما مهر علیزاده نگاه مردمی دارد بنابراین اگر اصلاح طلب بودم محسن مهر علیزاده را انتخاب می کردم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=340063
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شکر خدا چه مسئول با تدبیری

  2. کاکا گفت:

    تو که دور قبل رییسی را هم قبول نداشتی و برای قالیباف گریه می کردی. الان هم کاش به جای رییسی برای همان مهرعلی زاده ستاد می زدید

  3. ناشناس گفت:

    اخ وبخت ایما

  4. عاقبت گفت:

    میخواد رضایی تو منطقه ی کهگیلویه بویراحمد رای نداشته باشه اینو گفته

دیدگاه شما