سه شنبه 4 خرداد 1400 - 11:13

کشف ۸۰ کیلو تریاک در یاسوج

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۰ کیلو گرم تریاک در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ” سهام صالحی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور “یاسوج به اصفهان” به ۲دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند.

صالحی بیان داشت: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودروها نیز متوقف و در بررسی مأموران مشخص شد ۲دستگاه از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر می باشند و ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۸۰کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=339894
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما