سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 20:53

۶ کهگیلویه و بویراحمدی دیگر قربانی کرونا شدند

بویرنیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به ۵۷۷ نفر خبر داد.

دکتر پرویز یزدان‌پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۶ هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کروناویروس جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۵۷۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۳۶ هزار و ۸۲۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: از ۱۰۰۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ٤٤ درصد نمونه ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و مارگون هستند. همچنین از ۴۵۱ نمونه رپید تست حدود ٢٦ درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در بهمئی، مارگون و کهگیلویه بود.

وی ادامه داد: بیماری روزانه روند صعودی خود را طی می کند که ممکن است در اینده نزدیک فاجعه ایجاد کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا از پیشروی و شیوع بیش از پیش بیماری جلوگیری کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: استفاده صحیح از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی ها و حفظ قرنطینه خانگی از اصولی‌ترین راه های جلوگیری از شیوع بیماری است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=339236
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما