چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 12:20

تصویری شکه کننده از رنگ بندی کرونایی کهگیلویه و بویراحمد/حرکت به سمت رنگ سیاه!

تمام شهرستان های بزرگ و پرجمعیت کهگیلویه و بویراحمد قرمز شدند.

به گزارش بویـرنیـوز، در آخرین رنگ بندی اعلامی از سوی کمیته تخصصی اپیدمیولوژی کنترل کرونا کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان های بویراحمد، دنا، کهگیلویه، گچساران وضعیت قرمز دارند.

بهمئی، چرام، باشت و لنده نیز نارنجی هستند.

چرا به اینجا رسیدیم؟!

کهگیلویه و بویراحمد را باید دارای وضعیت سیاه و نه قرمز فرض کرد.

تعطیلات نوروز و هجوم غیر ضرور مردم برای خرید عید یکی از نقاط شکننده و زمینه ساز شرایط کنونی است.

از طرفی امسال مردم با خیالی راحت تر از سال قبل به دید و بازدید و دور هم نشینی های عیدانه پرداختند، همه با فرض سالم بودن خود، خانواده و فامیل های درجه ۱ به دور هم نشینی در فضای بسته خانه و البته تفریح در بیرون از خانه و در طبیعت پرداختند و یکی از جدی ترین زمینه های افزایش ابتلا به این بخش مربوط است.

باز بودن محورهای استان و ورود مسافر «به نحوی که کهگیلویه و بویراحمد در مقام دوم افزایش تردد ها و‌ مسافرت ها در کشور قرار گرفت» هم بی‌دلیل در شیوع و انتشار گسترده تر ویروس کرونا نبوده است.

قطعاً و متأسفانه آثار بیخیالی مردم در پایان اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ را به زودی با افزایش مرگ و میرها به نظاره می‌نشینیم. اگر مردم به خود نیایند و به تجمعات بی دلیل خود پایان ندهند، مسئولان هم قوانین سختگیرانه تری وضع نکنند، با تجمعات چه انتخاباتی و چه مراسمات شادی و عزا برخورد قاطع و‌ مؤثر نشود باید شاهد موجی سهمگین از مبتلایان و فوتی های کرونایی در استان باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=338738
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    قرمزته….. مبارک باشه انشاالله همه از این جهنم راحت میشید وبه جهنم دیگری که وعده شده میروید بشتابید وقت تنگه برادران چینی منتظر پاکسازی کامل هستند ناامیدشان نکنید.

دیدگاه شما